Mooi die cyrillische steden namen.
Neem nu. “Женева”.
En Дакар.
Mooi die cyrillische steden namen.
Neem nu. “Женева”.
En Дакар.
Disco!!
Tja welke kies je? Deze is prachtig van kleur!! De andere is rustiger en mooier van opbouw. Leuk en creatief gedaan hoor!
Дакар Dakar
Женева Genève
U gaat door voor de koelkast!
Dankje! Ik vind het fijn om nog eens iets als hobby uit te kunnen oefenen! Met mijn huidige schema minsten 40u werken en daarop een bachelor (hbo) in zelfstudie heb ik de laatste 2j weinig tijd voor mezelf.
Onlangs deze kant en klare mod opnieuw aangeschaft. Heerlijke grab and go. Een van de allerlaatste bij deze verkoper. De eerste aan m’n zoon gegeven en nu lopen we zo af en toe rond met hetzelfde klokje om de pols. Verbindend…
Heel mooi! Beetje BP FF idee en dan is dit naar mijn mening toch beter dan een BP Swatch…
Leuke foto van een tof horloge.
Ik snap wel waarom je deze opnieuw hebt aangeschaft. Leuk exemplaar.
Ik heb weer een aantal krasjes erbij.
Polywatch is je beste vriend hier!
Inderdaad. Volgens mij heeft Vostok aandelen bij polywatch.
Nee, dit type “glas” is met opzet gekozen zodat het enigszins vervormt bij hoge druk en zo het horloge waterdicht blijft zonder pakking!
@lassale is duidelijk geen opgever. Ik had bovenstaande horloge laten zien en dankzij mijn amateuristische pogingen ging hij het echt niet meer doen. Heel sportief boden een paar hf-ers hulp aan. @lassale ging er uiteindelijk mee aan de slag. Er waren wel wat issues maar te technisch voor mij om uit te leggen, mag Harry zelf doen😁
Glaasje was niet origineel en er moest een andere kroon op. Ik mocht ook kiezen voor een andere kast en evt bezel. Deze was niet origineel zoals de horloge er eerder uitzag maar eigenlijk was dit ook erg mooi. Hier wat pics:
Thnx
Klopt. Maar het krast wel ontzettend snel.
Je kunt ook Brasso gebruiken. Overal te koop, werkt echt perfect voor die glaasjes. Inwrijven en uitpoetsen volgens gebruiksaanwijzing. Als het wat dieper is, 2x.
Zo! Die is wel opgeknapt! Veel plezier er weer van.
Mooi geworden, goed gelukt👌
Maakt het nog uit of je brasso voor koper of zilver gebruikt?
Koper!
Ik meen dat die andere voor zilver Silvo heet.
Denk dat koper ook fijner en wat zachter is