Mooie vostok vrijdag mensen!
Kast lijkt mij een chrome uitvoering te zijn. Die chrome laag is vaak erg dun bij die oudjes. Zou daar niet gaan polijsten. Haalt vaak ook de scherpte van randen af. Beetje poetsen kan natuurlijk. Dat uurwerk is nog wel een donor voor te vinden zou ik zeggen. Glaasje, mits van het zachtere acryl, is te poetsen met koperpoets, Brasso. Werkt prima bij Amphibia’s. Best een leuk model als hij weer netjes is.
O ja, er hoort een speciale band aan zo te zien. Nog even doorzoeken, of heb je die er bij? Anders wel te (laten) maken.
Hoi Folkert,
het is zeker wennen. Deze manier van tijdsweergeve is zó anders dan regulier. Maar aan de andere kant, als je eenmaal gewend bent, ben je er aan gewend… net als fietsen
Zo is het op dit moment 21.30u
En de band lijkt wel Vostok 2.0. Zwaar en lekker aanvoelend.
Echt een knaller van een Vostok!
Tsja die banden: Vandaag had ik de originele Vostok band van de GMT en nu zit de Vostok band van de “Panerai” erop. Beiden comfortabel maar wel Russisch, beetje te veel bling op de verkeerde plekken en een beetje rommelig. Eigenlijk weten de Russen gewoon niet hoe je een band qua ontwerp passend maakt aan de kast. Overal veel speling en algemeen rommelig.
Jouw band lijkt me een nieuw ontwerp, net als het horloge. Ziet er wel wat rustiger en mooier uit dan de mijne.
Ja wat minder druk en minder bling, erg mooi. Mijn GMT standaard band heeft dan weer wel een vlinder sluiting, dat staat mooi en zit comfortabel. Zonder Vostok logo…
Mooi die nieuwe vlinder sluiting! Lijkt mij ook veilig.
Die “inhaak” sluiting met zo’n clasp wil wel eens losschieten als je het te haastig en slordig omdoet. Eigen ervaring.
( niet dat type van Charles trouwens.)
Is wel weer chique. En rustig in de ‘looks’.
Zeker mooi. Comfortabele band, je voelt nauwelijks dat je het horloge om hebt terwijl de 170 toch een flinke kast is.
Zeker chique, dit is ook de “New Batman” uit 2022 meen ik. (Zonder datum en 100% zwarte 24 uur bezel) Het horloge is met veel details dus de band mag wel rustig zijn.
Mooi! Ook een 170 kast toch? Ik heb zo’n bandje van AliExpress, prut kwaliteit, iedere keer verschuift de hardware en is de rek eruit. Staat wel goed! Alleen hoe krijg je m met een enkele lus onder het horloge?
Volgens mij idd 170 kast. Ff foto met gesp los.
Zo duidelijk te zien denk ik?
De straps die ik van Alie heb zit de gesp aan het einde. Is m.i. praktischer ook omdat je dan strap om pols houdt als gesp los gaat (nog niet meegemaakt).
Duidelijk, bedankt!
I love it.
Super mooi uurwerk