Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Ja en eventueel iets over verzendkosten

Behalve bij Rolex, daar geldt een maximum van 6 per jaar

Geintje? :grin:

Nee dat is geen geintje!

1 like

Bijzonder weer. Zegt dat iets over de gemiddelde Rolex bezitter? Niet over de waarde lijkt mij. Er zijn genoeg merken in dezelfde of hogere prijs categorie.

Tegen handelaren. Als ik ooit al een Rolex zou kopen dan moet dat in één keer helemaal naar mijn zin zijn en dan gaat ie nooit meer weg.

Oh excuses: max. 4 Rolexen per jaar, ik. zat ernaast…

1 like

Ben benieuwd!

4 zelfs! Zegt wel wat.
Ja ik heb mijn Chronostop’s met zorg uitgezocht en gaan nooit meer weg. Die originele serie 2 Desert shield en 31659 ook nooit meer. Heb ik ook niks aan, want daarna toch spijt en dan weer duurder een terug kopen. Zelfkennis? :wink:

Ik ben ook benieuwd Bill!

1 like

Zal welbeen lastige klus worden @BroederBill In je collectie heb je met alle horloges wel een verhaal. Maar kan mij wel voorstellen dat je een keer keuzes moet maken. Ben benieuwd.

1 like

Misschien kunnen we wel een paar ruilen Bill. :rofl:

1 like

Van ruilen komt huilen.

Als je een beetje opschiet kun je er dit jaar nog 24 te koop zetten @BroederBill
Hoeven wij er niet om te vechten.

4 likes

Dat doen toch alleen jongens als ze knikkers ruilen. Oudere jeugdigen zoals wij doen dat niet meer hoor. :rofl: :+1:

1 like

Ruilen is leuk maar dan moet nog wel per saldo minder overhouden.Moet echt ruimte maken. Dus dan zou ik 2 Russen moeten ruilen tegen 1, Oriënt of zo😁

2 likes

Benieuwd of je nog nog een paar van die fraaie orginele vintage Amphibia’s hebt. Of van die kleurige promotie Raketa’s. :thinking:

1 like

Is dit een 270 case?

Dit zal een 320 case zijn. Gepolijste afwerking. Je hebt ook de 470, zelfde afmetingen en vorm maar dan met sunburst afwerking zoals de 119.
Mooie kasten!

1 like

Een Orient Star of een Orient 3 star.
Een wereld van verschil. :rofl:

Dat zeker, of mijn Oriënt Mumbai special ,2 star met derde bijgeschilderde derde ster op de wijzerplaat. En citizen uurwerk met een HMT kast.:joy:

De laatste Vostok vrijdag van 2023 komt eraan!

2 likes

Goed dat je het zegt Folkert! Ik ga een mooie uitkiezen! :+1:

1 like