Alsof ie ervoor gemaakt is
Heel goed voorbeeld van hoe belangrijk het bandje is. Deze combinatie is echt helemaal áf, goed bedacht!
Oh nee, niet nog een adres… Nu weet ik weer niet hoe ik nee moet zeggen tegen de Imperator…
Zeg geen nee!
Neem er twee!
Afhankelijk was ik teleurgesteld toen ik dit horloge ontving omdat ik dacht dat hij een zwarte wijzer plaat zou hebben. Not. Het is bruin, grijs van kleur en inmiddels één van mijn favorieten… Zo op foto lijkt wijzerplaat grijs maar met andere lichtinval neigt het maar bruin.
Nadat ik gisteren alle 3 de wijzers van mijn Helva over elkaar had gefotografeerd…
…moest ik weer aan mijn Luch denken. Deze stond nog op een meer zomerse NATO.
Maar na een bandenswitch, past deze beter bij de tijd van het jaar.
Mijn eerlijke mening: Nooit meer terug zetten op NATO, past echt niet bij een dresser die deze Luch toch wel is naar mijn mening. Past mooi qua kleur deze lederen band.
Tjsa, nee vind beide leuk staan. Nato staat sportiever. Afwisselen van banden, blijft leuk om te doen en prikkelt de interesse in het horloge. Geldt voor bijna elk horloge wat mij betreft.
Daar volg ik je 100% in hoor. Toen deze Luch aan kwam moest dat (voor mij lelijke) originele bandje er gelijk van af. Ik had op dat moment enkel Nato’s liggen en dus is hij daar op gebleven. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik dit horloge zo weinig gedragen heb. Het geeft me een beetje Daniel Wellington-vibes zo.
De Luch kan beide zeker hebben. Maar dan misschien beter een 2-delige stoffen band ipv de Nato?
Het is een strakke vrij slank en sportief uitgevoerde stalen kast.
Die wat dunne nato staat hem perfect. Dat andere voorbeeld zou ik even moeten zien. Gewoon proberen.
Pfoe, dat zijn ook wel 2 heel mooie opties voor die OKEAH.
Vandaag weer lekker even in het ziekenhuis aan het werk (i.p.v. vanuit huis) met deze Raketa om de pols.
Proficiat Tim!
Kameraden!
Gaat er iemand nog wat binnenkort bij Meranom bestellen?
Ik wil graag deze bezel:
en 10 20mm springbars
Dus àls ik mag meeliften… graag!
Alweer door de springbars heen Bas? Paar jaar geleden bestelden we nog eens een voorraadje, weet ik nog. Maar die van Meranom zijn inderdaad wel super!