Daar volg ik je 100% in hoor. Toen deze Luch aan kwam moest dat (voor mij lelijke) originele bandje er gelijk van af. Ik had op dat moment enkel Nato’s liggen en dus is hij daar op gebleven. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik dit horloge zo weinig gedragen heb. Het geeft me een beetje Daniel Wellington-vibes zo.
De Luch kan beide zeker hebben. Maar dan misschien beter een 2-delige stoffen band ipv de Nato?
Het is een strakke vrij slank en sportief uitgevoerde stalen kast.
Die wat dunne nato staat hem perfect. Dat andere voorbeeld zou ik even moeten zien. Gewoon proberen.
Pfoe, dat zijn ook wel 2 heel mooie opties voor die OKEAH.
Vandaag weer lekker even in het ziekenhuis aan het werk (i.p.v. vanuit huis) met deze Raketa om de pols.
Proficiat Tim!
Kameraden!
Gaat er iemand nog wat binnenkort bij Meranom bestellen?
Ik wil graag deze bezel:
en 10 20mm springbars
Dus àls ik mag meeliften… graag!
Alweer door de springbars heen Bas? Paar jaar geleden bestelden we nog eens een voorraadje, weet ik nog. Maar die van Meranom zijn inderdaad wel super!
Ik zou altijd voor een dubbele kraag versie gaan
Heb er maar 2 of 3, overzicht beetje kwijt
Eerste Raketa ingepikt door Ega, die andere mocht ik gelukkig houden van Assie62 maar ook die leent ze te pas en te onpas
Oeps, blijken het er 5 te zijn
Fantastisch
Die eerste Raketa is dan ook wel heel leuk. Ik begrijp dat ze die ingepikt heeft.
Wel jammer dat de 6 van een heel ander cijfer type is
Ik zie liever de 2e Raketa. Leuk propaganda model. En in mooie staat. Maar dat zijn ze allemaal zo te zien. De vintage Wostok met 119 kast is ook een pareltje. 3e foto Fred.
Ze mogen in ieder geval meedoen aan Vostok vrijdag.