Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Daar volg ik je 100% in hoor. Toen deze Luch aan kwam moest dat (voor mij lelijke) originele bandje er gelijk van af. Ik had op dat moment enkel Nato’s liggen en dus is hij daar op gebleven. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik dit horloge zo weinig gedragen heb. Het geeft me een beetje Daniel Wellington-vibes zo.

1 like

De Luch kan beide zeker hebben. Maar dan misschien beter een 2-delige stoffen band ipv de Nato?

1 like

Het is een strakke vrij slank en sportief uitgevoerde stalen kast.
Die wat dunne nato staat hem perfect. Dat andere voorbeeld zou ik even moeten zien. Gewoon proberen.

2 likes

Pfoe, dat zijn ook wel 2 heel mooie opties voor die OKEAH.

2 likes

Vandaag weer lekker even in het ziekenhuis aan het werk (i.p.v. vanuit huis) met deze Raketa om de pols.

10 likes

31659 vandaag blijft lekker!

15 likes

Raketa hoort hier ook thuis uiteraard

14 likes

Ik doe mee :grin:

16 likes

Proficiat Tim!

1 like

Kameraden!
Gaat er iemand nog wat binnenkort bij Meranom bestellen?

Ik wil graag deze bezel:
Vostok_Amphibia_Stainless_Steel_Bezel_With_Black_Aluminium_Insert

en 10 20mm springbars
springbars-480x480

Dus àls ik mag meeliften… graag!

1 like

Doe ik ook even mee met de 31659. Klassieke Poljot’s. :ok_hand:

19 likes

Alweer door de springbars heen Bas? Paar jaar geleden bestelden we nog eens een voorraadje, weet ik nog. Maar die van Meranom zijn inderdaad wel super! :slightly_smiling_face:

Ik zou altijd voor een dubbele kraag versie gaan

Heb er maar 2 of 3, overzicht beetje kwijt :see_no_evil:

Eerste Raketa ingepikt door Ega, die andere mocht ik gelukkig houden van Assie62 maar ook die leent ze te pas en te onpas :cry:

Oeps, blijken het er 5 te zijn :laughing:

17 likes

Fantastisch :+1:

1 like

Die eerste Raketa is dan ook wel heel leuk. Ik begrijp dat ze die ingepikt heeft.

1 like

Wel jammer dat de 6 van een heel ander cijfer type is :wink:

1 like

Ik zie liever de 2e Raketa. Leuk propaganda model. En in mooie staat. Maar dat zijn ze allemaal zo te zien. De vintage Wostok met 119 kast is ook een pareltje. 3e foto Fred. :wink:

1 like

Ze mogen in ieder geval meedoen aan Vostok vrijdag.

3 likes

Ik had gisteren gewisseld. En kijk net hoe laat het is. Zie ik de exacte foto stand van de wijzers! :hushed:
Moest een foto dus. En nee, de datum goed zetten geen zin in gehad. :grin:

15 likes