Vostok zaterdag.
Die ja wat is je polsomtrek, als ik zo vrij mag zijn? Dat valt inderdaad nog wel mee zo op de foto…
18 cm, richting 18,5 als het warm is. Echt prima te doen, foto vertekend (ondanks dat ik achteraf crop) ook nog wat.
Hmja, zit ik hier met mijn 16.5cm natuurlijk. Maar ok, het valt inderdaad wel beter mee dan ik dacht. Te overwegen.
En polsomtrek is…? Verder ben ik helemaal niet bezig met rond te neuzen op ebay hoor.
Ik heb een polsomtrek van 18,5 cm
De eerste
Ik zag deze op één van mijn adresjes. Ik ga deze niet kopen maar wil jullie er toch op attenderen. Komt uit Moskou en komen nog steeds aan.
Verzamelbaar mechanisch herenhorloge “Baikal” in een vrij grote en zeldzame antimagnetische bronzen kast met gepolijst saffierglas. Een horlogemechanisme met een centrale secondewijzer uit de speciale serie “Vostok 2431.01”, met een automatische opwinding van de uurveer, gemonteerd op 31 robijnstenen met een hoge amplitudenauwkeurigheidsklasse en een schokbestendige balanseenheid. De wijzerplaat is een origineel artistiek ontwerp met een overzichtskaart van Rusland en het Baikalmeer. Lineaire schaal van 24-uurs tijdwaarden. De periode van energiedynamiek wanneer de klokveer volledig opgewonden is, bedraagt minimaal 31 uur. Wanneer het horloge 8 uur wordt gedragen, wordt de horlogeveer automatisch opgewonden voor nog een ononderbroken dagelijkse periode.De beschermende achterkant van de horlogekast is gemaakt van gelegeerd roestvrij staal en heeft een speciaal transparant venster van natuurlijk gepolijst glas , waardoor u de werking van het horlogemechanisme kunt observeren. De waterdichtheid van de kast is 20 atm. Diameter kast 50 mm. Het horloge is voorzien van een speciale brede zwarte siliconen waterdichte riem met een betrouwbaar dubbel slot en een speciale verpakkingsdoos met paspoort. Het horloge heeft een garantie van één jaar en zal een uitstekend cadeau zijn voor een verzamelaar van zeldzame binnenlandse horlogemodellen met een hoge nauwkeurigheid en betrouwbaarheid.
Het is nummer twee van een oplage van 255
Zeer geslaagd!
Alsof ie ervoor gemaakt is
Heel goed voorbeeld van hoe belangrijk het bandje is. Deze combinatie is echt helemaal áf, goed bedacht!
Oh nee, niet nog een adres… Nu weet ik weer niet hoe ik nee moet zeggen tegen de Imperator…
Zeg geen nee!
Neem er twee!
Afhankelijk was ik teleurgesteld toen ik dit horloge ontving omdat ik dacht dat hij een zwarte wijzer plaat zou hebben. Not. Het is bruin, grijs van kleur en inmiddels één van mijn favorieten… Zo op foto lijkt wijzerplaat grijs maar met andere lichtinval neigt het maar bruin.
Nadat ik gisteren alle 3 de wijzers van mijn Helva over elkaar had gefotografeerd…
…moest ik weer aan mijn Luch denken. Deze stond nog op een meer zomerse NATO.
Maar na een bandenswitch, past deze beter bij de tijd van het jaar.
Mijn eerlijke mening: Nooit meer terug zetten op NATO, past echt niet bij een dresser die deze Luch toch wel is naar mijn mening. Past mooi qua kleur deze lederen band.