Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Knoepert! :wink:

3 likes

Van die Bergeon tool heb ik ook geen seconde spijt. Wat een groot verschil met die goedkope tooltjes.

3 likes

Een beste knots, ik vind het wel gaaf🤩

1 like

thnx! Ik ook :smile:

18 likes

NA, Sturmanski Gagarin 42mm, kleur is mij wat te licht helaas. Misschien ff wennen… Wijzerplaat en band zouden zwart moeten zijn maar zijn grijs.

Een op originele lederen grijze band en een op bijpassende kleur suède strap

18 likes

Best wel stijlvol hoor, met grijze band zou ik dan kiezen.

2 likes

T is muisgrijs, niet echt mijn ding. Moet toegeven dat bandje erg soepel is, voelt wel kwalitatief.

1 like

Mooi horloge en best groot zo te zien.

42mm maar wijzerplaat is breed en kastrand vrij smal. Oogt daardoor idd redelijk groot…

11 likes

Wel mooi :+1:

Dank je. Heeft idd wel wat. Heb er intussen al aantal bandjes op geprobeerd. Heb gelukkig wat keuze…

Ik vond ook de suéde strap we mooi.

Vond ik ook idd wel goed passen bij kleur van de cijfers en wijzers.

1 like

Valt dan eigenlijk mee, staat prima op je pols. Dit bandje staat ook mooi.
In de website Netgrafik zag ik de originele met een soort grijs bruine nato.

1 like

42mm is idd prima formaat. Bedankt voor de tip, zal daar ook eens kijken.

1 like

Leuk. Deze kan duidelijk wel de verschillende bandjes hebben. Persoonlijk vind ik de grijzige wijzerplaat wel mooier dan zwart.

1 like

Inderdaad wel wat mogelijk qua kleur straps, leer etc. Nu met bruine strap erop lijkt wijzerplaat bijna bruin. Bijzonder. Misschien ook door blauwe gloed van het glas. Moet zeggen dat ik de kleur steeds mooier begin te vinden.

1 like

Zojuist binnen uit het, sluip door - kruip door, oosten. Ik hoop dat ik vanmiddag nog tijd heb om een mooie band van Ko (hij heeft een pallet van 8 erg mooie banden voor me gemaakt) uit te zoeken, zodat ik morgenvroeg de dag kan beginnen met deze om de pols.

15 likes

Interessant horloge Charles. Van welke fabrikant komt deze?
In ieder geval veel plezier er van!

1 like