Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Ik ben er even 4 weken tussen uit geweest huis opgeknapt ,en en twee weken door Nederland gereisd, ik moet er weer even in komen

3 likes

Welkom terug Richard! Ik had je al een tijdje gemist.
Post even een horloge, dan zit je er zo weer in. :blush:

2 likes

doen ik

2 likes

Dit Horloge had ik om bij de Cannerberg zou toen niet mogelijk geweest zijn in de jaren 70 / 80

7 likes

Oud NAVO hoofdkwartier? Was het interessant Richard?

2 likes

Dat was erg interessant één doolhof van gangen, als je de van het begane paden zou gaan . opgegeven moment kom je in de bunker als je met de gids de main street volgt .

1 like

Moet ik ook eens gaan doen! :+1:

1 like

aan te bevelen sommige gangen ziin 90% vocht is ééñ mist nevel

1 like

Vostok om de pols is dus geen probleem? :sweat_smile:

nee in die vochtige gangen zijn niet voor toegang voor bezoekers .

9 likes

:grimacing: dat is pas echte Russische kitsch!!

Knap gevonden Bill. :grin:

1 like

Hij is echt lelijk. Dat iemand het sowieso zou dragen.

1 like

Ja maar wel geinig, en bij een serieuze Russische horloge verzameling hoort zo’n horloge toch ook. Ze werden daar dus wel verkocht. :thinking:

1 like

Ik wilde het niet meteen zeggen, maar gelukkig doe jij dat zelf al. Wanstaltig ding, Russische antwoord op het ergste wat Invicta te bieden heeft.

4 likes

Wat @Omega_73 al zegt. Hoort wel bij de verzaneling.

1 like

“Made in Russia” is niet bedoeld voor “daar” neem ik aan ?

1 like

Daar heb je gelijk in. Dan moet het een cyrillische versie zijn.

1 like

Ik heb toch liever een 100% Rus, dus alles cyrillisch op de wijzerplaat. En het moet er een beetje uitzien maar dat heb ik met horloges uit alle landen. Een vintage moet wel een beetje toonbaar zijn, niet per se 100% gepolijst, beetje patina hoort erbij en wat krasjes ook. Maar ik ga nooit met één of ander “wrak” om lopen.

4 likes

Een Russische rapper wellicht?