Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Dat vroeg ik me ook net af, aan wie of waar wordt dit dan verkocht? Azië of in de VK? Daar verwacht ik die “smaak” nog wel. :wink:

In alle eerlijkheid, op vakanties kom ik wel eens hele bijzondere russen mensen tegen😁

3 likes

Ik zou nu de ergste franken willen zien die jullie allemaal wel stiekem 1 van hebben…

1 like

Heb ik niet. :grin:

1 like

Jaja purist

1 like

Die van mij is een undercover frankenwatch en geen Rus. Archieffotootje :smile:

6 likes

Klopt.
Maar trouwens die golden boy van net is geen francken volgens mij. Hartstikke orgineel! Of je hem mooi vindt is een andere zaak. :blush:

( behalve dan dat Chistopol en 17 jewels? Is dat er naderhand op geprint? Lijkt wat vreemd. :thinking:)
Anyway, veel plezier er nog mee.

2 likes

Deze juist gehouden

Donker groen. Met grappige opschrift ‘jenni’ mischien grapje of verwijzing naar de peperdure duiker Jenny

5 likes

Oh god. Jenni, “karibbian”. Heerlijk :rofl:

Heb ik ook niet, maar ik heb ook net iets minder horloges dan jij Bill :joy::joy:

1 like

Grappige achtergrond. Duitse toerist had hem meegenomen vanuit Cuba. Vandaar de Russische kast en uurwerk, want die is keurig Russisch

Dat zijn de mooie verhalen erbij. Dat “1000” geeft hem nog extra grandeur! :grin:

Gewoon voor de aardigheid, foto van een ex Okeah. Meteen toen deze haai er bij besteld. :blush:

10 likes

De Cannerberg met het asbest probleem?

1 like

Lees het nu ook. Is wel een gigantische operatie geweest om het schoon te krijgen.

1 like

https://en.m.wikipedia.org/wiki/1980_Summer_Olympics_boycott![IMG_20230707_073330|466x500](upload://si3UJuvzYVEwn2ZiQebOMtJa2pM.jpeg)

11 likes

Canada wel en Nederland niet Bill. :thinking:

Tweede kans …nu

Vandaag maar eens wat anders.

16 likes

Eens meedoen met het thema.

12 likes