Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Mooi man

1 like

Mooie groene kleur en een bijzonder model!
Veld 7 staat er ook op. Wat werd er gespeeld op veld 7, of wat betekend dat? Komen we nooit achter denk ik.

1 like

Waar zie je dat? Ik zie Poljot en Moskou 1980, maar veld 7… :sweat_smile:

1 like

“Поле 7” bij indice 9. :grin:

Maar nu je het zegt, het moet полет zijn! :grin:
De warmte slaat toe! :wink:

6 likes

Een mooie verkleurende Scuba dude!
Heeft inmiddels een pastel paarsbruine gloed. Blauw is bijna niet meer te herkennen.

9 likes

Dat is in de eind jaren 90 begin 2000 gesaneerd? daar zit zit geen asbest meer in .

1 like

Asbest niet zomaar geruimd ,wij hebben het hier ook in de haven te den helder gehad met monumentale gebouwen, ik zal er ook ongetwijfeld aan bloot gesteld zijn . op die oude schepen die voor onderhoud lagen op de marinewerf .en wat dacht men van chroom 6 verf.

Klopt helemaal! Griezelig spul. Ik heb vroeger wel gaten geboord in asbest dakplaten. En een vriend van mij was auto monteur. Met perslucht remtrommels schoonblazen. We hebben er gelukkig niets aan over gehouden. Toevallig zat er gisteren een asbeststicker op de ondergrondse afvalcontainer. Flauwe grap van malloten. Die stickers zijn zo te koop.

1 like

het zat ook in remmen idd ,ik ken er over vertellen je heb 3 soorten asbest ik stop nu aders wordt het ontopic .

1 like

Voor jou de zwarte Poljot in de haven van Harlingen. :+1:

8 likes

mooi horloge.is een leuke plaats ,naar Vlieland of Terschelling geweest.

1 like

morgen deze om .de desert, ooit nog van Bert overgenomen loopt perfect

9 likes

Mooi exemplaar! :ok_hand:

1 like

alleen de bezel heb ik vervangen voor een RVS bezel wel van het zelfde model

1 like

Koninklijk Oranje

15 likes

Raszuivere Rus… mooi!

Ssht niet zo hard! Alle koninklijke families vroeger waren wel aan elkaar verwant. :grin:

4 likes

Ja totdat Wilhelmina verwekt werd door een buitenstaander van goede huize omdat Willem 3… Anders waren ze verwant geweest met de Romanovs.

1 like

Dit gaat prima samen in de buitenlucht, zelfs als het regent
(Kan het niet laten even te pronken met mijn NA-stappers).

5 likes

Mooie Lowa’s! Mooie Vostok ook natuurlijk, goede kleuren combinatie. Al vind ik een 110 kast persoonlijk niet zo comfortabel dragen op NATO vanwege de “rechte” lugs.

2 likes