Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

goede combi zo! :+1:

2 likes

Thanx! Ik had eerst een paar Haix maar die vallen te smal. Samen voet- en polsverwennerij.
Mijn pols is groot genoeg (18,5 a 19 cm) om deze kast op nato te dragen. De kast is wel erg “recht” idd., Had best een kleine kromming kunnen hebben.

1 like

Ja dan lukt het wel, ik heb 17,5cm en dan ligt het horloge te zwabberen op je pols. Met een siliconen of rubber band past het overigens wel goed.

2 likes

Ik kan ook Meindl sterk aanbevelen. Heb ze al zo’n 15 jaar, zeer sterk en comfortabel! :grin:

Hier heb ik ze aan.

En hier. :wink:

13 likes

Tijdens mijn studietijd heb ik een paar Meindl’s versleten. In het huidige assortiment vergelijkbare schoenen hebben ze geen halfhoog model naar mijn smaak…

1 like

Ik heb deze vintage Raketa nog eens om vandaag. Leuk detail met de vapor trails.

10 likes

Laat ik het zo zeggen…door al die nauwe relaties vroeger heb ik nu werk. Neefjes en nichtjes samen maakt werk.:joy:

2 likes

12 likes

Stijlvol en elegant! :ok_hand:

1 like

15 likes

Misschien net iets te bekrast, maar het is dan ook vintage en niet nieuw.

Klopt. Als je een (kunststof) plexi glaasje hebt, kun je die nog wel wat mooier krijgen met bijv Brasso. De Chrome kast is misschien ook nog iets te poetsen. Wijzerplaat moet je meestal van af blijven. :wink:

1 like

Wel “royaal” zijn met het sop bij de billen wassen!

1 like

Ik ben fanatiek

1 like

Prachtige dial Marijn ,mooi verkleurd👌

2 likes

Attentie! :mega:

Morgen is het weer…

…bereid u tijdig voor.
:grin:

5 likes

14 likes

Mooi op tijd Fred!
( wat dacht je, ik post nu even in elk topic wat? :wink:)

2 likes

Bedankt voor de waarschuwing! De datum stond op 27, wat een karwei :grin: kun je maar beter op tijd zijn!

8 likes

Ja Ferry @fredpanarai1 was flink aan het wisselen vandaag! :grin: Als ie morgen maar een Vostok om heeft dan komt het wel goed.

2 likes