Ben bescheiden gebleven hoor, had anders wel veel geworden
Ga ik even over nadenken, de submariner van Rolex of die van Vostokt. Lastige keuze
Ben bescheiden gebleven hoor, had anders wel veel geworden
Ga ik even over nadenken, de submariner van Rolex of die van Vostokt. Lastige keuze
Ha ha, gaat voor mij wel op, ik ben een groot liefhebber van vintage Omega, maar… “verstokt” …drager van mijn Vostoks. Die zitten ‘automatisch’ het meest aan de pols.
Je kent het truukje je toch wel hoe je een Vostok sneller op datum kan stellen, of ken je die truuk niet?
Dan nog, kan het een heel karwei zijn Fred. Geef mij maar mijn oude Omega snelverzet.
Maar van Folkert moet in dit topic elke Rus op de correcte datum staan. Dus ik mag niet meer smokkelen.
Haha, nou geef mij dan maar de GPS. Hoef je helemaal niets meer aan te doen
Baas boven baas! (Beetje saai )
Nee joh, GPS is voor luie mensen zoals ik
Zeker wel Ferry! Maar blijft een klusje. En zoals Jan @Omega_73 al zegt: een Horloge op de verkeerde datum kan ik niet aan
Ik moest vandaag van de 25ste naar de 14de. Iets over de helft van een worst case, maar ik was al even bang dat het de 15de ging zijn voordat ik klaar was…
Wat ook helpt zijn verschillende Vostoks in de kist, en dan kijken welke datum er het dichtst bij staat.
inderdaad. En dan gewoon wachten totdat de juiste dag langs komt.
Tussen de bedrijven door even op datum zetten maar dat is het waard op Vostok vrijdag, fijne dag allenmaal👍
Ik heb er de hele nacht van wakker gelegen, zal ik de Rolex submariner of de Vostok submariner om de pols doen vandaag.
Dus alles maar even vergeleken, kwaliteit uurwerk, afwerking enz.
Tja, toen kon ik toch niet anders dan voor de Vostok gaan.
En daarbij blijkt het Vostok vrijdag te zijn, lezen jullie mee @Omega_73 en @fdpg1963. Heb dus voor kwaliteit gekozen
O ja, datum stond op de 20e, fluitje van een cent zo naar de 14e
Oh nee wat hebben we je aangedaan? Zoveel stress!
Echt Ferry, hiermee bewijs je een zeer deskundig horloge verzamelaar te zijn! Kijk naar de wijzerplaat, is dit een submariner of een submariner?