Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Was ook 1 van mijn overwegingen, op een Rolex staat niet eens een duikboot. Hoe durven ze dat een submariner noemen. Gewoon gejat van de Russen :rofl: :rofl:

3 likes

Zo iets? :wink:

Sturmanskie betekent trouwens “stuurman” zoals jullie ongetwijfeld weten.
Dat woord hebben die Russen van ons overgenomen toen tsaar Peter de Grote bij ons scheepsbouw leerde. :blush:

8 likes

Ook nog eens meedoen. :metal:

15 likes

Kan niet anders dat ze deze dan een tank noemen toch :wink:

3 likes

Raketa vandaag.

13 likes

Ik wens iedereen een heel goed weekend :beers:

16 likes

Super communistische wijzerplaat! Heel leuk, nooit eerder gezien.

2 likes

Wat een heerlijke Vostok knaller is dit ook…

2 likes

Hier weer eens Vostok inside vrijdag :grin:

15 likes

Aardig detail, die 13 t/m 24 in de buiten rail.

2 likes

Fijne Vostok vrijdag mensen :blush:

13 likes

Gelukkig heeft die van mij geen datum. En nog net op tijd! #VostokVrijdag

13 likes

Last but not least! :ok_hand:

1 like

Tophorloge. Het heeft wat een goeie terreinauto ook heeft, dat 'ie er beter uit gaat zien naarmate hij meer sporen van gebruik heeft. Doet het ook altijd, ook na maanden stilliggen en jaren geen service, je kan hem in het water gooien, erop gaan staan, maakt allemaal niks uit.

1 like

Hij wordt ‘mooi’ oud! Die lume!
Plus een van de mooiste Amphibia kasten wat mij betreft. Maar ben ook een liefhebber van de sniper dial.

(Met datum. :wink:
Persoonlijk vind ik deze ook mooier zonder.)

14 likes

Has timex ever made a space watch? I would really like one. Trade? I would really like to own a nice NASA watch. I would be willing to trade. For my hungarian tin vostok vintage toy

Zo’n ring met een tweede tijdzone is op zich in het dagelijks leven praktischer dan dat je 200 meter diep kan, denk ik. Tenminste, voor mij zou dat wel zo zijn. Ik heb ook nog een nieuwe, ook een top ding, maar ik vind de soviet vintage toch mooier geloof ik.

1 like

Zo denk ik ook. Bijv vakantie in ver land of familie ver weg. In de praktijk gebruik ik het vrijwel nooit. Maar dat is met veel dingen in deze hobby.
Wel fijn dat met afwassen een Amphibia nooit van de pols hoeft. :grin:

De mijne gaat in de vaatwasser :joy: Grapje uiteraard…

3 likes

:hushed:
Er zijn mensen die dit soort vragen serieus stellen, in dit forum. :roll_eyes:

3 likes