Nu we het daar toch over hebben: Ik heb er een paar opgeknapt, en om de veer te vervangen had ik dan kant en klare NOS veertrommels met de veer er al in. Maar wat voor maat veer moet er in, weet iemand dat? Want die NOS zijn wel op nu. En ik kan dat echt nergens vinden.
Wij hebben sinds kort een vaatwasser. Eco is 50 graden. Intensief 70. En programma’s met temperaturen daar tussen in. Heb mijn twijfel af dat zo goed is.
Olie wordt zeer warm dan.
Ik laat dan liever @negenduust er overheen rijden. Dat doet ze heel netjes!
Verdorrie ik ben het youtube fimpje kwijt die ik destijds van @BroederBill kreeg. Als je die hebt gezien, stelt een vaatwasser niets voor, sterker nog je kan er met een SUV overheen rijden blijft gewoon lopen, niet kapot te krijgen. Bill heb je dat filmpje nog, plaats hem eens hier
Ja, interessant is het wel.
Horloge aan de pols of in zee wordt lang niet zo warm, maar als je hem in de zon op tafel laat liggen, wordt hij ook aardig warm.
Ja bekend filmpje. Zeker leuk! Die man zou Dmitry van winkel Meranom zijn.
Maar goed, temperatuur is weer een heel andere belasting. Ik heb wel een Amphibia om de pols gehad op de motor naar Italië. Toch best veel trillingen en regen. En nog laten vallen op hotel tegelvloer na leuke avond op terras.
Uiteraard bleef hij perfect lopen.