Ja het was een reclame filmpje over vostok en daarna rijden ze met een lada niva eroverheen
Ja dat valt tegen, hij legt de Rolex niet in de pan…
Niet alle merken kunnen tegen kokend water.
Zo ben je ook meteen van eventuele polskaas af
100% in Russische stijl
Wat @negenduust weer inspireerde om het met haar BMW over te doen. En op een betonvloer, niet van die slappe methoden.
Thanks Bill en Omega, ga die filmpjes maar een posten in het Rolex topic . Rolexen de deur uit en Russen erin
Voorzichtig met die stelling. Die paar losse roebels die ik heb zijn niet voldoende als ze hierheen komen
1 Rolex eruit, voor die prijs 250 Russen erbij… Ik denk dat je dan in het hondenhok gaat slapen, @fredpanarai1.
Tja en dan zit je met een ultrasoon apparaat, totaal onnodig dus . Heb die van mij even gekookt, afgespoeld in ijswater en blinkt weer als nieuw
Ik heb nog een paar houten kistjes die ik door de houtbewerking op mijn werk, door de bewoners(patiënten) laat ombouwen tot opberg kisten met compartimenten
Daniëlle in actie!
Ze stelde na afloop vast:
“De Vostok loopt overigens ook nog, zij het zonder de secondewijzer”.
(Dit is overigens een Komandirskie, een Amphibia zou theoretisch nog sterker zijn. Maar ook dikker, is misschien weer nadelig in dit geval. )
Lijkt mij gewoon een correcte Vostok 2423 te zijn hoor. Niet bepaald een nieuwe ontwikkeling, maar je ziet de automatische variant 2431B vaker tegenwoordig.
Nice zo in het Cyrillisch. Goede foto ook. Ik moet er de volgende keer wat meer moeite in steken.