Niet nodig Charles, leuke sportieve dial! Mooie staat dit horloge!
Vijfkamp wereldbeker.
Leuke Scubadude, weet iemand hoe deze schaal werkt? Mooie band ook, passende kleuren combinatie.
Volgens mij is mijn Scubadude volgelopen met wodka, het echappement slingert een beetje qua snelheid
Zo nu is het maar licht genoeg. De zon komt niet geloof ik.
Fijne eerste Vostok vrijdag mensen!
En dat er nog 51 mooie mogen volgen dit jaar!
nee geen Wodka Folkert!
Mooie foto van een mooie Vostok Jan! Een van je favorieten volgens mij…
Dank je, ik heb totaal geen idee hoe de schaal werkt, maar ik ben ook niet van plan om te duiken, dus de bezel staat er voor esthetische redenen op😁
Dank je Folkert!
Ja klopt, de enige SE uitvoering die ik kocht van Meranom. Leuk als je zo een vergelijkt met een standaard uitvoering. Werkelijk alle details zijn mooier afgewerkt. Kast is scherper en fraai gepolijst. Mooie wijzerset. Speciaal achterdeksel en kroon. Misschien ook nauwkeuriger afgeregeld. Aanrader dus.
En nu heeft Meranom nog maar 1 SE model in het programma. Vostok 24 Watches daarintegen heeft er heel veel.
Net even gekeken, ze hebben veel. Moet nog even thuis raken op die site. Zag wel dat ze de zeer fraaie 1967 uitvoeringen hebben!
@andre67 en @sq100 kunnen jullie nog eens een originele laten zien?
Een horloge dat het einde van de tweede wereldoorlog herdenkt. Hopelijk kan er binnenkort een andere oorlog eindigen.
Oh ja. Geen zin om de datum juist te zetten…
Dat is een mooie gedachte en wens voor 2024 en dan inclusief alle andere (ook de vergeten) oorlogen.
Fijne Vostok Vrijdag allemaal en mooie gedachte @Pixel. Laten we hopen dat die snel uit komt.
Pfff, kan ik toch nog meedoen op de eerste Vostok vrijdag van het jaar *)
*)
Ik was ‘m kwijt
Had deze waterdichte Boctok hard nodig met al die regen.
Na uren zoeken gelukkig gevonden in een donker hoekje van mijn reistas van de zomervakantie
Beter laat dan nooit! En nog een mooie vintage ook!
Thnx, tien jaar geleden is met deze Boctok mijn Russische horlogeverzameling begonnen.
Prachtig patina en nog steeds waterdicht (de Roemeense verkoper had een foto van dit horloge in zijn wodka, dat gaf de doorslag)