Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Mooi verhaal! :rofl:

Lees je mee Folkert? Kan dus ook goed zijn bij Vostoks. :wink:

4 likes

Zie je wel Jan! Ik zei toch dat mijn Vostok vol wodka zit als je kijkt hoe het lijntje van de time grapher app slingert? :woozy_face:

3 likes

Zo zie je, de ene Amphibia is de ander niet. :grinning:

9 likes

Ik heb 4 Vostoks en als je kijkt hoe ze lopen afhankelijk van de stand van je pols dan variëert dat bij allen tussen -25 en +25 s /dag maar netto lopen ze max. 10 seconde per dag voor.

Ze kunnen gewoon echt niet tippen aan b.v. een Sellita SW200 maar dat is ook een andere prijsklasse en het zijn gewoon heel leuke horloges.

2 likes

Misschien kun je zaken doen met @BroederBill? Ik had de indruk dat hij er een paar kwijt wilde. Ik zie zo snel geen klassieke scuba dude er tussen. Dat is dat duikmannetje, maar je had het over,

Geen idee of je bedoelt dat het ook een andere afbeelding mag zijn?

3 likes

Wachten op Frankfurt Airport voor mijn vlucht naar Peking.
Vanmiddag /vanavond vlieg ik over Rusland. Chinese maatschappijen mogen door het Russische luchtruim.

8 likes

Goede reis Erik! Bijzondere trip zo te horen. :wave:

3 likes

Kijk ff hier. Wie weet. Deze kon nog leveren

Eerst op bezoek bij vrienden. Dinsdag vlieg ik door naar Phuket. En 4 februari kom ik weer thuis :grinning:

3 likes

De eersten staan in het blauwe. De gele lelijke krijgen jullie er gratis bij. Die doet het soms. Leuk voor onderdelen

9 likes

Nieuwe aanwinst, de Vostok 710 met sniper dial, brushed bovenkant en gepolijste zijkanten. Vergeet de prissy Yacht-Masters; deze is gemaakt voor het echte werk, duikboten, bergingsvaartuigen, vrachtvliegtuigen en andere avonturen. Groot en zwaar stuk staal om je pols dat “bring it on” uitstraalt.

11 likes

Toffe Sniper Vostok! Hoe bevalt de stalen band?

Een dikkere band zou beter zijn maar deze is okay.

1 like

Al 2 Ruhla’s verkocht zag ik. Gaat goed Bill! :+1:

1 like

Vandaag met familie wezen Rikketikken. Doel was voor hen iets te gaan vinden wat aansloot aan hun wensen. Neefje overtuigd dat een originele Paketa big zero en iets voor hem was. En is gelukt bij een uiterst sympathieke verkoper uit Litouwen. Had overigens hele mooie stukken nog liggen maar inmiddels was mijn portemonnee al leeg. Daarnaast nog een hele mooie gouden Lemania kunnen scoren voor mijn nicht. Mijn buit was naast een semi-profi kastopener dit.

13 likes

En de alarm poljot ook. Dus dan mag ik er weer een paar op plaatsen😉

2 likes

Mooie Raketa Dirk! :+1:
Nog niet naar Zweden dus?

Nou, vanwege de barre winterse weersomstandigheden in Zweden spande het erom of ik wel op tijd terug zou zijn. Maar gelukt dus.

1 like

Mooie kroon ook.

1 like

Goedemorgen

En voor als je goeie ogen hebt:

9 likes