Vostok of ander russisch uurwerk

Yep

Yep, maar vond de Flieger leuker

:grin:

2 likes

@jeff6572 Er staan weer een paar Vostoks in het blauw nu. De eerste is een mod, niet 100% Russisch, de tweede wel. Weet niet of je nog steeds enthousiast op zoek bent… Of wellicht heb je al iets gevonden?

Haha, denk dat Jeff verdronken is in het enthousiasme van de discussie. @jeff6572 kijk eerst rustig in het draadje Russisch only, geniet van alle mooie Boctok, Poljot, Raketa, uitvoeringen en maak je keuze. Hierin kunnen wij moeilijk adviseren. Laat weten wat je voorkeur heeft en dan kunnen wij je zeker helpen. Heb zelf inmiddels aardig wat Boctok’s liggen en ook veel onderdelen. Altijd leuk weer een tevreden Boctokofiel in ons midden te krijgen.

2 likes

Ik had hem al een pb gestuurd :grin::rofl:

Nee zeker niet wel leuk om te zien hoeveel enthousiasme er voor is

Waar mijn voorkeur ligt ja amphibia is mooi komandirski ook mooi, Military watches zeker van vostok zijn tof qua dials

Tot nu toe een Raketa en een Luch in bezit, het doel voor 2024 is daar een Vostoc aan toe voegen.

We zijn je wel verschijnen in het bekende topic :grin:

1 like

Aha, als je de in het blauw 710 (met rode bezel) en de 090 bedoeld, mooi setje voor een prima vraagprijs. Hopelijk lukt de deal en zien we je terug in het hiervoor genoemde draadje. Succes.

2 likes

Ligt misschien aan het type horloge. Mijn Komandirskie 24hr 650546 heeft een fatsoenlijke band met solid links. Nauwkeurigheid is ook best goed, +1 minuut in de week. Poljot24.de regelt ze geloof ik af

1 like

Volgens mij een vintage 119 kast met daarbij passend vintage 2209 uurwerk. Mooiere kast dan de 090. Scherpe lijnen, iets kleiner en ligt beter op de pols. En veel mooier afgewerkt met sunburst gravering.
Er zit een after market of nieuwe dial op. Werd wel vaker gedaan.
(Persoonlijk hou ik liever die echt mooie oudjes helemaal origineel.)
Maar 2 leuke horloges. Ik wens de koper veel plezier er mee. :grin:

Mijn ex 090.

De 119 met paddle hands. En oude cccp scuba plus originele suiker klontjes! :wink:

Blauwe cyrillische 119.

3 likes

Helaas worden deze niet seperaat verkocht, ja nog steeds zoekende.

Als er iemand is die eventueel nog iets heeft liggen wat hij/zij wil verkopen, aan een enthousiaste instapper let me know

@jeff6572 Beste is om dit topic te volgen…

Was toch een mooi prijsje voor twee stuks? Kun je de andere weer doorverkopen.

Maar wat heb je over voor een Boctok? Een mooie standaard is al snel vanaf €60,00. Mods met separaat aangekochte parts is al snel vanaf €100,00. Boctok specials, uitvoeringen of limited editions, tja wat de markt biedt. En dat kan al snel oplopen.

Ben benieuwd wat je zoekt. Misschien kunnen we je helpen.

3 likes

Ik zoek gewoon 1 horloge geen 2 gewoon 1 :rofl:. ben wel meer voorstander van de duik horloges. Dusja vandaar

Deze duiker is mijn dagelijkse beater. Wel een aparte 24-uurs wijzerplaat, ben ik aan verslingerd (heb naast de klassieke Sturmanskies ook leuke 24-uurs Raketa’s).

2 likes

Ja dit vind ik dus wel ook heel mooi 🫶

Ik heb eens cases gewisseld, verkregen via het forum hier. Volgens mij zit het nu in een 670 case. De Vostok band had glimmende center links, die heb ik zelf gebrushed. Ziet er lekker basic en robuust uit. Je kan zo ook je eigen horloge samenstellen, met bv 12 uurs uurwerk, mooi type kast en je lievelingskleur bezel. Via het horlogeforum is ook veel te ruilen zodat je eea kan uitproberen tot je je favoriete configuratie hebt.

1 like

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.