Dat is zeker waar Jan! Het horloge is in elk geval gewijd aan een mooi en imposant vliegtuig!
Mooie horloge en mooi het design er in verwerkt
Ik vind hem op een of andere manier wel wat weg hebben van de bulova die sjaak te koop heeft. Overigens met mijn bulova hart echt ook een heel gaaf horloge. Geen oostblok maar wel tof
Ja en of dat hij mooi is
ik bedoel dan vooral de streepjes op de dials dat het wat van elkaar weg heeft. De kast daarintegen compleet anders en verfijnder van bulova.Misschien een misverstand? Waar Folkert het daar over had was die Mriya toch?
Ja ik had het over dit, in mijn ogen, lompe gedrocht
Ok, de wijzerplaat is echt tof, maar die kast? En die lugs? Kom op zeg, dat ziet er toch niet uit?
Tsja nu je hem zo groot afbeeld.
Je ziet hem niet los van de grond komen. Maar ja die Antonov ook niet direct.
Hij lijkt wel afgezaagde vleugels te hebben. Bijzonder, dat wel.
( draai hem eens 90 graden. Veel beter ontwerp! )
Toch serieus, ik zou dat wel eens uitgewerkt willen zien. Dan ligt dat logo mooi horizontaal in de brede kast. Kroon ook draaien natuurlijk. Maar ook rondere lijnen want het is een vliegtuig
Och laat ook maar.
Mja, ik denk inderdaad dat het vooral de wijzerplaat is.
Maar, een horloge die een hommage aan het groote vliegtuig ooit is mag toch wel wat lomp zijn?
De Antonov is groot maar niet lomp, het horloge mag dus best groot zijn maar niet lomp vind ik.
Ik herinner me iemand die een Poolse afkomst of relatie had en vroeg naar G Gerlach horloges uit Polen. Ik was positief verrast over hun thema horloges. Hier van een klein sportvliegtuig.
Niet revolutionair maar echt een aantrekkelijk betaalbaar horloge imo.
Maar even weer in beeld, ook een heel aardig vliegtuig horloge. Dufeau x Aristo BF 109, een Messerschmitt. Aardig detail is dat de wijzerplaat van het originele vliegtuig aluminium uit wo2 gemaakt is.
Je hebt hem zelf? Leuke details allemaal!
Echt heel leuk! Goede vlucht gewenst!
Yep, echt een bijzonder horloge met een knipoog naar de geschiedenis.
Deze vond ik altijd wel fascinerend! De Sikorsky. Met 3133 poljot. Mooi van lelijkheid, en die pushers, prachtig! Poljot24 verkocht ze een tijd. Achterdeksel had een fraaie gravering van de sikorsky helikopter. Had er bijna een gekocht.
Was dit horloge niet ooit bedoeld als HFLE ?
Ja een van de 2 mededingers. De duiker won.
Jammer.
Yep
Yep, maar vond de Flieger leuker