Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Op 1 jaar kijk je toch niet Dirk? Met jouw gezonde levensstijl, houthakken in het bos etcetera.! :grin:

11 likes

de eerst klaargemaakte van 2024, vanmiddag vlak voor de cross begon was ie klaar en ging ie de pols om

12 likes

Proficiat, weer een pareltje.

1 like

Die is erg mooi geworden, netjes.

2 likes

Haha precies Jan, dat is exact wat ik vanmiddag heb gedaan. Kachel en fornuis moet tenslotte wel branden.

2 likes

10 likes

Mooie wijzerset. Hoe kom je daar aan?

Thanks, is stock van de amphibia 170891.

Oh wouw, ga ik even op zoek of ze ook los is te verkrijgen zijn. Dank je wel.

Avond wissel

16 likes

Mooie dresser

1 like

De eerste keer dat ik deze zie. Mooie Poljot.

1 like

Deze is echt mooi.

1 like

Was de eerste keer dat ik bijna 100 euro betaalde voor een rus. Vond het chique en lijkt op een gouden munt.

4 likes

Ik vind m ook chique en in top staat. Ik hou daar wel van, ben niet zo van versleten horloges…

Eens! :grin:

Decennia achterstallig onderhoud is blijkbaar niet bevorderlijk voor de waterdichtheid …

2 likes

Na een half baantje trekken druppels aan de binnenkant. Maar even snel opengegooid om het een en ander wat makkelijker te laten drogen. Komend weekend maar eens kijken wat de schade is.

1 like

…Zwemmen ??

Je had bij Meranom pakking setjes. Weet niet of ze er nog zijn. Anders de oude pakkingen inwrijven met kraanvet. Soort siliconen voor rubber.
Achterdeksel en o ringetje van de kroon. Heel weinig gebruiken. En altijd alles met gevoel en stevig dichtdraaien. :slightly_smiling_face:

Yup zwemmen.

Zoals ik zei meteen open gegooid. En wat met tissues lopen deppen.
Half uurtje wachten en een paar tikjes gegeven en hij loopt weer \o/
Amplitude lijkt nogal laag, maar ik heb geen idee wat die was voordat ik te water ging.
Russische hufterigheid blijft nuttig !

1 like