Nou het zit zo, het semisnelverzet werkt soms wel, soms niet… dus dan is het veeeeeel werk om naar de 18de te komen.
Maar dit is samen met de Poljot Journey wel de mooiste in de russische collectie.
Nou het zit zo, het semisnelverzet werkt soms wel, soms niet… dus dan is het veeeeeel werk om naar de 18de te komen.
Maar dit is samen met de Poljot Journey wel de mooiste in de russische collectie.
Wijs om het niet te doen dan. Zonde als hij defect raakt. Deze 3133 versie is redelijk zeldzaam ook. De 31681.
De vorige generatie GMT (170863) had wel datum maar die is uitverkocht. Had een zwart/blauwe bezel. Mijne is de nieuwe generatie (17036B) zonder datum en helemaal zwarte bezel.
Toen ik 'm in de catalogus zag vond ik 'm minder mooi maar dat bleek vooral te wijten aan de slechte foto’s op de website Russian automatic watch VOSTOK AMPHIBIA BATMAN GMT with additional 24hr time, 200m water proof, stainless steel, brushed, ø42mm, 2426.12 / 17036B | Vostok-Watches24
Want toen @Mipnick Yannick 'm op het HF liet zien bleek dat ie net zo mooi was als zijn voorganger. En als je dan het aanbod krijgt om 'm over te nemen…
Altijd nog een stuk beter te verteren dan die grote witte HEMA onderbroek van Citizen.
Want daar wil je niet dood in gevonden worden?
Wie oh wie heeft zijn collectie met russen te koop gezet op MP
Nu moet ik weer ontzettend veel moeite doen om me in te houden
Ik niet, ik zou betere foto’s maken en niet zo’n flauwekul beschrijving maken.
Maar er lijken er een paar aardige tussen te zitten. Doe een bod zou ik zeggen. Volgens mij moet alles ineens.
Ja, leuke stukken, rukfoto’s.
Dat is exact wat ik dacht
Ik heb hem wel al even een berichtje gestuurd om te kijken wat hij/zij in gedachten heeft, want met de foto’s en de beschrijving kun je niet heel veel. Je ziet er zeker wel wat mooie stukken in zitten, maar meer dan dat is er niet uit te halen.
Laat ze niet opsturen door zo’n scharrelaar denk ik. Ga ze halen en bekijken.
Nee dat zeker niet. Maar eerst zijn eerste bericht maar eens even afwachten.
Ongelooflijk
Het is een winkel in jachtartikelen in Tubbergen. Interessant! Verkocht ook vulpennen op Marktplaats. Altijd kijken wat ze nog meer verkopen en of er reviews zijn.
In ieder geval een gewoon adres.
Goed gevonden, ik had nog niet gedacht om die naam te googlen . Ik had al gezien dat hij/zij ook vulpennen erop had staan, maar het nadeel is dat hij/zij pas 4 weken op marktplaats zit. Maar goed nog geen reactie gekregen dus ik wacht nog ff af.
Zou wel eens eentje erop zetten maar niet zoveel in één keer. Uiteindelijk hou je minder over.
Vandaag mag ik deze om nadat hij door één van ons verwend is.
Goedemiddag vanuit Phuket. Na een paar dagen Peking naar Phuket gevlogen. Afgelopen week nog naar Isaan geweest in het noordoosten van Thailand. En nu weer terug in Phuket. Vorige week heb ik een Casioak gedragen (ook al zo’n lekker horloge) dus kon niet meedoen aan Vostok vrijdag. Vandaag zit ie weer om de pols.
Wat heerlijk zeg! Geniet van de mooie tijd daar!
Ja mijn Casioak is ook flinke concurrentie voor de overige horloges.
De enige echte Scubadude! Precies de mijne, ook de band. Heerlijk lichtgewicht duiker en een mooi formaat.
Dankjewel. Komt helemaal goed
Lekker hoor, fijne vakantie.
Ik hoef nog maar een maandje te wachten tot mijn cruise vanaf Dubai . Deze Ostwok gaat dan misschien ook wel mee, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Fijne Vostok Vrijdag iedereen
Nogmaals bedankt @BroederBill voor dit mooie horloge. Hij is echt nog in perfecte staat.