sneeuw
Over 10 dagen is het zover en dan zit ik als het goed is op het cruiseschip Virtuosa vertrekkend vanaf Dubai. Nu wil ik toch wel een paar russen mee op vakantie (ook al verwacht ik er genoeg op het schip), maar weet niet zo goed hoe ik ze het beste mee kan nemen. Heeft iemand nog een goed advies voor een betaalbare travelcase voor iets van 3 horloges?
Ook nog maar een foto van een paar van mijn russen om on topic te blijven
Op Ebay zou ik zoeken. We zien hier graag de foto’s komen. Fijne reis alvast en probeer de russen aan de bar niet onder de tafel te drinken.
Ik drink normaal bijna niet dus dit is een uitdaging die ik sowieso niet aan zou gaan .
Ik zal eens even kijken of ik wat kan vinden dat op tijd binnen kan zijn.
Ik heb internet op het schip dus ik zal zeker wel wat posten.
Jan ook niet volgens mij want dat La Trappe glas staat al op hetzelfde bier niveau sinds in HF lid ben
Klopt Folker.
Jij bent lid sinds dec 2021, foto dateert van oktober 2021.
Ik drink niet meer,…
…maar ook niet minder.
Het was Šturmanskie donderdag vandaag hier. Al mag de Šturmanskie wel een rondje Polywatch krijgen valt nu wel op
En intussen ben ik geplooid… Deze is onderweg uit Oekraïne.
Oei! Mooie Raketa Lennert!
Ja, ben heel benieuwd… Vooral of het niet te groot gaat zijn. Al heb ik mijn pols eens moeten nameten deze week en blijkt toch 17 à 17.5 te zijn dus we gaan het merken.
Geen zorgen. Met deze blijf je nooit zitten.
Waar woord Jan!! Altijd aan mij denken
Er staat er hier anders nog eentje lokaal te koop ook, een vergulde met de rode wijzerplaat.
Maar openingsbod 4500 Kč - ongeveer €180 - en ik wou de blauwe chromé. 24u te gaan, slechts 8 volgers, nul biedingen.
Gelijk heb je!