Ook hier net gewisseld. Datum laten staan. Dit is een oude cccp scuba. Let op de kwaliteit van de dial! Ragfijne beschrifting en een prachtige groen blauwe sunburst.
Fijne Vostok vrijdag allemaal!
Je kunt die 1 even wegpoetsen in photoshop
Dat is wel een aanzienlijk verschil met het huidige model! Echt heel mooi!
Fijne Vostok Vrijdag iedereen. Ik zie dat mijn neptune glaasje wel een poetsbeurtje nodig heeft voordat we op vakantie gaan.
Geen leedvermaak hoor, maar ik blijf dit grappig vinden.
Beetje zoals Britse humor. Hoe vaker je het herhaalt, hoe beter het werkt.
Nog even volhouden
Dankjewel voor de support, was er van uit gegaan dat hij langer onderweg zou zijn. Nu het beste er van maken.
Hoeveel nachtjes slapen nog?
Sinds dinsdag ook een Rus in de collectie.
Ik weet er nog niet veel vanaf maar ga binnenkort meer info zoeken over deze Poljot alarm.
Lijkt ook wel op een GMT.
Als iemand meer weet over deze Poljot dan lees ik dat graag!
Iedereen alvast een fijne Poljot zaterdag!
Leuke wekkertjes. Verbazingwekkend luid trouwens, je schrikt je rot.
Niet eens zo lastig om te servicen, gewoon beetje hoofd bijhouden. Ik heb nog altijd een prachtexemplaar in de herstellingsbak liggen waar de kastschoeven van afgebroken zijn.
Nog 82 nachtjes slapen
Waar hebben hem besteld?
Meranom
Gekozen voor levering met DHL, via Dubai met 2 weken in huis. Had op een dikke maand gerekend.
Bijzonder leuke horloges. Waar heb je deze kunnen scoren? Maken inderdaad een flinke bak herrie als de haan een schop onder z’n ballen krijgt. Kast is een beetje klein maar valt wel onder de voor die tijd normale standaard. Vind zo in ieder geval de moeite waard om in de collectie te hebben.
Ja klopt, ik wist niet hoe het alarm werkte dus beide kronen opgewonden en toen ik aan de bovenste kroon draaide verplaatste de alarmwijzer dus dacht van oké leuk werkt nog.
Alleen schrok me verloren toen ‘s middags om 1 uur er een kanaal van een losschietende veer te horen was ik dacht gelijk, oké die is stuk, veer gebroken! Maar toen ik bij het horloge kwam liep hij nog geween.
Ff later ging het lampje branden en viel je ondertussen al een 2 euromunt geworden kwartje, dat was het alarm!!
De Poljot moet wel schoongemaakt worden en geolied om em weer tiptop te laten functioneren.
Loopt nu een 50sec achter per 24uur.
Deze kwam voorbij in Zweden.
Komt zekers een bak herrie uit dat kastje van 36mm. Schrok me een ongeluk de eerste x dat het alarm afging.
Er zit ook nog een origineel Poljot bandje aan maar die heeft een goudkleurige gesp en die hoort dus eigenlijk niet op dit horloge. Ff zoeken naar een zilveren/chrome gesp.
Even een keertje laten schoonmaken en servicen en dan kan hij er weer jaren tegen.
Hier (CZ) kom je ze vrij courant tegen in verschillende uitvoeringen