Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Fijne Vostok vrijdag iedereen!

22 likes

Ik doe ook weer mee :grinning: Wel een verkeerde datum @Omega_73 :grin:

15 likes

Geen Vostok vandaag maar wel een Poljot met een ETA 2824 inside :see_no_evil:

12 likes

Ter ere van allerlei schemerige satellieten in de ruimte😁

17 likes

Dit is een mooie! Speciale uitgave geweest?

1 like

Blijkbaar als jij hem zelfs niet kent. Zag hem een keer op russische verkoopsite geloof ik. Maar kan ook een hf lid zijn :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Gewoon achteruit draaien. Kan geen kwaad! :wink:

2 likes

:rofl: succes bij proberen Jan :+1:

1 like

En anders lost vouwfietser het wel weer op :grin:

2 likes

Mijn datum verzet onderdeeltjes zijn bijna op hoor!

4 likes

Ze zijn gewaarschuwd Andre. Heb er altijd al wat onprettig gevoel bij gehad. Maar ja officieel moet het dus kunnen. Maar rustig aan en zorgvuldig.

Vandaag deze maar eens om de pols.

10 likes

Добрый Boctok вечер, fijn weekend allemaal. Vandaag mijn selfmade Boctok lume kanjer maar weer eens.

17 likes

Kan nog net, Vostok Vrijdag!

Dit begint rap een favoriet horloge te worden. Met dat zalmleren bandje. Hij loopt iets van +5 sec. per 24 huur dus ik hoef er ook niet veel aan te doen. Geen datum ook, daar moet je bij Vostoks sowieso niet aan beginnen als ik dat hier allemaal zo lees. Heb wel gedacht over andere wijzers, maar ik denk dat ik het wel goed vind zo — wat vinden jullie?

edit: Als je goed kijkt, in de achtergrond een Russische Horizon panorama camera.

11 likes

Kijk hier eens. :thinking:
Zulke wijzers staan ook fraai lijkt mij. Maar ik zou het zelf zo laten, mooi horloge heb je.

1 like

Heel netjes!

Als je de semi quickset voor lief neemt werkt het prima! Ik heb mijn Scubadude al vaak flink via quickset verzet zonder problemen.

Nee ik zou het zo laten. Ik vind het er fraai uitzien.

1 like

Ik denk het ook. Het enige dat ik me kan voorstellen is Ranger wijzers, dus net iets andere pijl, of die van Serica, dat zou ook mooi staan denk ik. Maar zoals het is is het ook prima.

1 like

Wel op die 170 kast, maar niet op die van mij denk ik.

1 like

Mee eens, ze zijn wat lomper en daarom passen ze wel op de lompe 170 kast. (Mag ik zeggen…:grin:)

11 likes

Zou goed kunnen. Die kast is flink zwaarder.
Die nieuwe wijzers zoals jij hebt zijn fraai en de blauwe seconden wijzer is een leuk acent.

2 likes