Splendid reason to buy one:
Oeps.
Goed weekend Co!
Goedemorgen mannen,
Net terug van een dag en nachtje doorwerken. Heb fysiek de Boctok vrijdag mooi gemist. Maak het wel even goed met een zaterdagochtend groet.
Zolang het niet de bankrekening is, vind ik het ook mooi.
Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX
Foutje…moest in de "wat dragen wij vandaag "
Folkert is wel streng he?
Mooie speedy hoor. En ook goed weekend!
Vandaag besteld bij am-watches.com, zelf samengestelde zwart/ oranje op rubberen band en extra rode bezel. Dus laatste past hopelijk ook op mijn blauwe amphibia classic. We gaan t beleven…
Incoming
Zojuist gekocht op Ebay
Werd geadverteerd als Kirovski/Poljot
Ik was enige volger en bieder dus voor weinig verkregen, volgens verkoper loopt horloge goed wat betekent dat het een service nodig heeft en in ieder geval ook een nieuw glas.
Gaaf ben benieuwd als je hem binnen heb. Vind het bandje persoonlijk niet zo leuk maar voor de rest vind ik hem wel gaaf even een beurtje geven en je heb er een leuk horloge bij, veel plezier ermee.
Het uurwerk wat getoond wordt is niet het uurwerk wat in het horloge zit.
Die hebben namelijk een centrale secondewijzer. Je kunt ook zien dat de kroon anders is.
Hier zijn foto’s gemaakt van 2 verschillende horloges.
Het horloge is ook geen Kirovskie/Poljot maar een Pobeda
Dat klopt helemaal @Scudo…
Ik heb fotos doorelkaar gehaald, wat een sufkop ben ik
Dit is het uurwerk wat in de Pobeda zou moeten zitten.
Excuses…
Prachtig uurwerk heeft die pobeda!
Is ook een mooi eenvoudig horloge.
Ander rustig leren bandje er dan direct op.
Knapt hij meteen van op.
Snap de verwarring wel. Deze Pobeda werd gemaakt in de Eerste Moskou Horloge Fabriek (Первый Московский Часовой Завод) genaamd naar Kirov.
Overigens een mooie aankoop wat een kracht van eenvoud uitstraalt. Wat overigens ook het doel was van dit ontwerp. Succes met de restauratie en zie graag het resultaat hier verschijnen.