Šturmanskie Sunday
De 31659 mag mee het vliegtuig op
Leuk horloge! Stalen band staat ook niet verkeerd, beetje Casio jaren 80/90 qua type schakels.
Leuke set zo! Goede keus man.
Moet niet gekker worden!
Bezel vervangen, was mij een doorn in t oog. Nou ja, beetje dan …
Ipv oorspronkelijke kale bezel:
Met dank aan de vlotte bezorging van am-watches.com
Doet voor mij een beetje afbreuk aan het “Panerai” gehalte maar wel een mooie kleuren combinatie samen met passende NATO.
Die oranje bezel geïnspireerd op de Planet Ocean van Omega de zgnd Pumpkin vind ik mooi staan
Zo zie je, smaken verschillen.
Ik vind nieuwe combi ook mooier. Meer de “technische” duiker die het ooit was. Maar gelukkig zorgen we met zn allen voor de broodnodige variatie.
Mooie uitvoering met kleine secondewijzer. Mesh combineert goed. Het is dat ik leer comfortabeler vind dragen dan Mesh.
Tja, wellicht wel beetje maar ik vond wijzerplaat wat klein lijken tov kast met metaalkleurige ring. Gekleurde bezel brengt dat weer wat meer in evenwicht voor mijn gevoel.
Dank je. En ondanks 40 mm voelt ie niet klein. Draagt prettig met rubber band. En dat voor maar 99,=…
Daar heb je zeker een punt. Het is een aparte Vostok, inderdaad een flinke bonk metaal die je tegemoet schijnt. Ziet er niet echt als.een standaard duiker uit al is ie dat natuurlijk wel met zijn 200m WR.
Hee die rechtse komt me bekend voor!