Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Goedenavond allen hier. :wave:

Een tijdje geleden dat jullie wat van mij gehoord hebben.

Laatste tijd kijk ik weer wat mee en ben van mening dat ik eigenlijk wel weer 2 Vostoks wil hebben.

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een Sniperdial en een Scubadude (blauw) en waar anders dan hier kan ik dat vragen :wink:

Groetjes Anno

8 likes

Tof ding! Al veel varianten gezien op deze Raketa maar dit nog niet. :ok_hand:

2 likes

Leuk! Hoe meer zielen…

Of in het lichtblauw vragen of zelfs nieuw kopen in Rusland is op dit moment gewoon goed mogelijk.

2 likes

Hoi Anno! :raised_hand_with_fingers_splayed:

Ja zeg dat wel. Welkom terug!

2 likes

Ook ik ben hier een tijdje actiever geweest. Vandaag kwam ik toch nog eens kijken. Ik mis m’n 3133 soms wel :cry:

2 likes

Daar is een heel eenvoudige oplossing voor. :sunglasses:

4 likes

De juiste vinden is niet altijd heel eenvoudig

1 like

Welke denk je aan?

Een Cornavin vandaag. Die zie je in deze thread niet zo veel.

17 likes

Vandaag de sturmanski om,fijne donderdag iedereen

15 likes

Weet ik zelf niet :rofl:

Klassieke groene

14 likes

Zou ook mijn eerste keus zijn.
Let op, (alleen bij vintage exemplaren), dat er geen vervangings dial op zit. Hierbij is dat logo, de vliegtuig bom, kan het helaas niet mooier maken, te zwaar zwart omrand.
Bij de orginele dial is die zoals op jouw foto.

En kijk naar het achter deksel. Mag niet blanco zijn.

6 likes

Bedankt voor de tip.
Er zijn ook versies met een secondewijzer die in z’n punt een vliegtuije heeft

1 like

Civiele versie. Chrome kast en pushers. Draaibare bezel en standaard 3133 uurwerk.

Militaire versie. RVS kast en pushers. Inderdaad vliegtuigje aan de seconde wijzer.
Vaste bezel, en 1 kroon dus. Gemodificeerd uurwerk waardoor er een hack functie is toegevoegd. Type 31659. Meestal ook extra datering op de brug van het uurwerk.

Deze is van 2e kwartaal van 1988.
De echte Militaire versies zijn uiteraard duurder. Maar beide zijn interessant vind ik.

12 likes

Dan weet ik wel welke er op m’n lijstje komt :wink:

1 like

Wat een bijzonder gaaf exemplaar Max. Nooit eerder gezien. En wat een leuk thema, ijshockey WK in Zweden. Gaaf.

1 like

Hej Anno, daar is tie weer. Boctok heimwee?
Sniper en blauwe scuba. Tja je hoeft ons niet te overtuigen. Welke kasten hebben je voorkeur?

2 likes

Nou, nog een Cornavinnetje dan. :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Nou ik heb mijn meeste horloges verkocht omdat ik een slechte bloedtoevoer naar mijn handen heb en daardoor lastig de wat " dikkere" horloges te dragen. De Russen droegen altijd wel comfortabel :wink:

En ja ik mis ze wel😅

Is dit niet de 420 kast :thinking:

11 likes

Nee, lijkt meer op een 65 Komandirski. 20mm band?
Maar met jouw wens is een Komandirski zo wie zo een betere optie in plaats van een Amphibia automaat.

1 like