Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Tsja, vandaag toch echt vandaag voor het laatst op mijn werk geweest. Nog vijf maanden aan uren opmaken en dan start mijn prepensioen.
Een gek gevoel.

Het is niet mijn mooiste, of mijn meest speciale,
maar hij zat vandaag wel lekker om de pols.

Voor iedereen een fijne Vostok-vrijdag en ваше здоровье.

14 likes

Dan doe ik ook maar mee

18 likes

Iedereen weer een heel fijne Vostok vrijdag gewenst.

17 likes

Iedereen een geweldige Vostok vrijdag,

17 likes

Ik doe ook nog eens mee!

Blijft toch een tof gevoel, een horloge dat je nooit moet afdoen, ongeacht wat. Water, modder, zand, stof, krassen - kan gewoon. Onverwoestbaar. :v:

18 likes

Fijne Vostok vrijdag!

18 likes

Fijne Vostok vrijdag mensen!

17 likes

Gaat vast wel wennen Charles. Veel hobby tijd denk ik maar zo. :+1:

:beers:

15 likes

Fijne Vostok vrijdag allenmaal (@fdpg1963 sorry deze datum ging me iets te ver :sweat_smile:)

17 likes

Ondanks een grijze Vostok vrijdag toch op zomerband

14 likes

Haha ja dat begrijp ik! :wink:

1 like

Zit al een uurtje (af en toe) te kijken naar die cyrillische schrijf letters. Maakt het net weer wat lastiger. Moet vaak een militaire rang zijn. Ineens had ik hem, “sergjantskie”. :wink:

2 likes

Thanks Jan weer wat meer info om op te zoeken. Voor mij is het letterlijk en figuurlijk Russisch wat er staat kwam nog niet veel verder dat dit model:

Was al wel zover dat hier een andere cyrillische tekst op stond maar toen hield me kennis op.

8 likes

Graag gedaan Co. Vind dat puzzelen wel leuk. Komandirskie versies zie je veel. Ik denk dat de sergeant wat zeldzamer is. Leuk horloge in mooie staat!!

1 like

Thanks draag hem graag zit vast in de roulatie op vrijdag als ik thuis ben

1 like

Zojuist de service van deze Pobeda afgerond. Er was niets kapot of versleten, maar wat was ie vuil van binnen :nauseated_face:
Loopt nu weer mooi strak +6 sec/dag met een amplitude van 304°

13 likes

Toevallig doe ik vandaag ook weer mee:

:smiley:

17 likes

Boctok vrijdag ouwe lullen dag met dito Boctok. Allemaal op maar de pre-pensioen. Zie het helemaal voor mij, iedere morgen 10:00uur koffie met Russische horloges.

16 likes

Nieuwe aanwinst! 2 weken onderweg geweest vanuit Rusland. Netjes afgeleverd ingesteld op Moskou tijd. Eerste indruk: Wat is ie leuk! Maar ook wel: Wat is ie klein! Echt jaren 80. Dankzij de Engelstalige handleiding op de Elektronika website is instellen een fluitje van een cent. En dat alles voor $40 plus $10 verzendkosten.
De communicatie met de webshop verliep zeer vlot en in goed Engels.
Net even een 18mm Hirsch zwart leren bandje erbij besteld. Binnenkort om de pols.

Fijn weekend!

17 likes

Zelfs de datum staat goed Folkert! :wink:
Veel plezier ermee!

1 like