Sunny! Ook hier!
Tijd en datum correct!
(Nu hou ik er over op Folkert. )
Guys de aanbieding staat nog! Heb je wat nodig, laat het weten!
Vriendelijk dank Bas.
Heb toch weer even gekeken. De klassieker 1967 staat weer/nog leverbaar in diverse kleuren dial. Gelukkig ook nog een zwarte. En niet zo duur. Dus liefhebbers? Ik sla zelf toch maar over.
M’n hoster lijkt met de noorderzon vertrokken, heb zelf maar iets opgezet tijdelijk. Plaatje van Vlad omdat ik die foto’s zojuist tegenkwam en het zo verrekes zonde is dat hij verloren gegaan is tijdens zijn wereldreis.
Mooie Vostok. Maar aan je verhaal kan ik geen touw vastknopen. Maar ik ben pas 2 jaar HF lid dus wellicht mis ik een stukje geschiedenis.
Vlad was de fiffer van het Russische WUS forum totdat iemand hem achterover drukte.
https://www.watchuseek.com/threads/the-travelling-vostok-who-wants-it.798210/
Dat is wel echt laag zeg, een fiffer achterover drukken.
Inderdaad heel lullig! Bedankt voor de extra uitleg, ik begreep het ook eerst niet.
Leuke Amphibia. Bijzondere band ook. Zat daar nu een roest plekje in die dial?
De band is van mezelf en heb ik gebruikt toen Vlad bij mij was.
De plek op de wijzerplaat is van een ingebrande wijzer, wat je soms vaker ziet bij oudere Vostoks die lang stil hebben gelegen.
Weer een nieuw bandje erop. Zware kwaliteit. Heeft ook robuuste RVS hardware. Draagt erg lekker, deze mag blijven
De zgn. Canvas like Nato two piece strap, in de kleur Slate. Van onze forumsponsor
Voor deze prijs is de kwaliteit super in orde
Mooie combinatie! Zowel qua stijl als kleur (bij de wijzerplaat en bezel)
Thnx!
Krijg ik nooit goed op de foto Deze is niet zwart maar een donker muisgrijs met sunburst nog wel. IRL kun je het wel goed zien. Maar idd, dat Slate is een mooie kleur. Bij buitenlicht verschijnt er een blauwachtige tint, binnen diep grijs. Maar het belangrijkste, het draagt erg fijn
Fris horloge!
Laat nu de zomer maar komen!
Lijkt me goed om die af en toe even te laten lopen. Rust roest, zo gaat het spreekwoord
Dat denk ik ook. Moet wat vaker gaan wisselen. Soms draai ik er gewoon wat op, en terug in de kist.
Dat doe ik met al mijn automaten, en handwinders ook. Zo af en toe even opwinden of shaken. Niet allemaal tegelijk maar een stuk of twee, drie. Dan kan je ook zo’n horloge weer even bewonderen. Maar wisselen vind ik ook een moeilijke zaak, alsof je iemand naar het graf draagt, het doet een beetje pijn
Dit heb ik wat minder met quartz of eco drive. Dat tikt wel verder …
De achterkant:
Van de tekst kan ik alleen ‘automatic’ lezen. Wie de rest weet mag het zeggen
Gewoon even de Google Lens app erop richten en “vertalen” kiezen.