Heb ik niet, Firefox
Is een standaard Android app. Heel handig met wijzerplaten, achterzijde vertalen. Ook voor handleidingen.
Ah, dat moet Chistopol City Watch factory zijn. En amphibi speciaal serie. OK dat is duidelijk
Maar niets over WR. Er staat een duiker op dus ik denk dat het net als de andere Amphibia’s 200 meter is.
Werkt wel super! Ik pak nog wel eens “vertalen.nl” Maar dan moet je de tekst eerst in cyrillisch intikken.
Ja dat was vroeger… En met Chinese horloges en handleidingen werkt het ook super.
Standaard 420 kast en kroon. Dat zit wel goed hoor.
Ik denk dat het op 700 a 800 meter pas ploft Heb ik wel eens gezien in een drukkamer test van Amphibia.
Ja onvoorstelbaar!
Amphibia is een heel sterk pakket specs. Ik vind het geweldige apparaten
Of terug naar school, Russisch leren. Очень приятно.
Ik zag dat mijn foto’s offline waren in het draadje, heb ze even teruggezet.
Ik heb zo’n achterdeksel gekocht bij Meranom. Heb ik gemonteerd op mijn blauwe scuba.
Die weer is geïmporteerd uit Austin Texas!
Het kan vreemd gaan mensen.
Helemaal mee eens. Fantastische horloges, eigenzinnige ontwerpen. Die wiebelkroon bijvoorbeeld, geniaal bedacht, werkt ook al decennia gewoon goed.
Heren, is er iemand die mij kan helpen met het bepalen van correctheid? Ik wilde graag weer een desert shield terug, maar ben vergeten waar ik op moet letten…
Het enige waar ik nu al over twijfel is het feit dat de strepen van de Amerikaanse vlag niet doorlopen bij het gat van de wijzerplaat.
Als ik mij goed herinner is dit overzicht een goed startpunt: