Vostok vrijdag ,
Dat is ook apart, die belangstelling ineens voor de desert-shield.
Had hem voor vandaag klaargelegd ivm een evenement met amerikaans tintje.
Blijft een frisse verschijning.
Fijne Vostok vrijdag allemaal!
Dat zie je bij die van mij ook een beetje lijkt mij.
Voorbeeld dat je toonde heeft het vostok logo. Dat zijn de herdruk versies. Niks mis mee, maar wat minder gezocht door verzamelaars en ook aanzienlijk voordediger.
De allereerste serie van 10.000 stuks is de heilige graal. Daarna kwamen eerst nog series om voorraad op te maken. Daar hoort die van mij bij.
Het overzicht van @Oldheritage is inderdaad een mooie leidraad.
Mogge Bill. 31 kazen?
Zal wel flink ruften met 31 kazen aan boord.
Edie, je zal ook eens de eerste zijn.
Ik word toch liever door een ander opgewonden hoor…
Gaat ook niet om jou! Het horloge wordt de hele dag opgewonden!
Je merkt het ook aan het horloge… tikt aan één stuk door
Nu je het zegt. Mijn horloge wordt blijkbaar ook nogal opgewonden van mij.
Misschien is het toch nog te vroeg voor flauwe mopjes.
Geen Vostok voor mij vandaag, maar ik was deze NOS Raketa nog tegengekomen. Nu aan het twijfelen om er een bandje om te doen en gewoon te dragen. Ik vind het een heel leuk horloge, maar de bruine wijzerplaat… Niks mis mee, maar het is niet mijn kleur.
Ik zou zelf niet op deze combinatie van horloge en bandje gekomen zijn, maar het werkt echt goed. Heel leuk
Gisteravond in elkaar gezet na de servicebeurt. Zes uren gelopen en stond stil. Nu ook helaas met horten en stoten…….
Overigens gekocht als niet lopend. Was gisteravond in mijn nopjes. Nu helaas een beetje teleurgesteld (in mijzelf).
Wel een leuk horloge
Extern laten servicen, je bent te emotioneel bij betrokken.
Niet opgeven, gewoon weer uit mekaar en nog een keer proberen het probleem te vinden
Fijne Vostok Vrijdag iedereen. Wat moet ik me toch inhouden om niet meer Vostoks te gaan bestellen . Er komen zulke mooie voorbij.
Zeker! Poljot Pyatnitsa!