Zo is het. Zal straks het servicedraadje bijwerken met foto’s.
Bedankt, het werkt inderdaad.
Ik heb het gevolgd ,vandaar
@JMD … ik meen het écht : volgens mij heb je er eentje op overschot voor mij.
Ik wil er wel een ruilen tegen een springbar-tool - kan je bandje mee wisselen
Hekkensluiter vandaag? Vandaag op Boctok vrijdag deze om gehad. Geniet lekker van het mooie weer morgen.
Hartstikke mod!! Zelf gebouwd namelijk.
https://nostalgia.su/en/category/katalog/chasy-sssr-s-khraneniya-nos/
Heel veel Russische / Ussr merken.
Wat is een vostok partner?
Is dat de nieuwste met chinees uurwerk?
Die prijzen, 2 dollar exclu shipping voor een Luch bijv. Kan me niet voorstellen dat dit de echte prijzen zijn
Hebben wel mooie stukken maar flink aan de prijs. Zou niet weten welke markt zij denken te gaan veroveren.
Als het toch eens waar was dan is mijn Sovjet postzegel collectie meer waard dan al mijn horloges bij elkaar.
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een stevige duiker, niet de toeristenvariant, dan staat er hier nog eentje.
https://uhrforum.de/threads/zlatoust-taucheruhr-58mm-militaer-diver.567116/
Ik zie enkel prijzen tussen 100 en 300 dollar bij Luch.
Ik heb op die link geklikt en ik zag prijzen van 1, 2 en 3 dollar. Leek me al sterk. Maar 300 voor een Luch durf ik gerust heel stevig te noemen. Gelukkig heb ik mijn Russen gekocht in een periode dat het nog heel betaalbaar was. Zo had ik een CCCP Komanderskie Paratrooper voor 25 ypo’s, heb ik hem ook voor verkocht. Dat was niet zo’n slimme zet haha!
Leuk, een klein formaat Boctok. Als ik mij niet vergis bedacht als damesmaat. Heb je deze op Tradera gescoord?
Dacht ik ook. Juri Levenberg had het over horloge voor marine vrouwen meen ik.
Leuk model kast!
Heb toch een bepaald beeld bij een vrouwelijke marinevrouw uit die tijd.
Beetje kogelstoter uit oostblok😂
Pittige dame hoor!
Zeg Bill, met zo’n collega krijg jij nooit rugklachten met die patiënten in bed tillen.
Speciaal voor deze hobbybeurs dit horloge om gehad.
Aardige slogan ook.
Om te voorkomen dat ik alleen met horloges bezig ben.
zij sterker dan welke man ook