Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Ook leuk, model treinen. In mijn jeugd lang deze hobby gehad. Nog steeds een zwak voor, geen tijd en plek in huis…

1 like

ik ben een tijd weg geweest op het forum maar ben nog actief op de achtergrond

13 likes

nog even een kers op de taart ( foto niet van mijn

13 likes

Pepsi cola! :grinning:

Ja, die modellen noemen ze Cadet. Ik heb er ook eentje, wel met de kroon op 3. De wijzerplaat is groen ‘metallic’ en toont een dolfijn of walvis.

Boctok Cadet Dolphin

Ze zijn overigens niet waterdicht, zo bleek na de 'emmer-test. Kon gelijk open en 3 dagen in een zak rijst :grin:

10 likes

Heb een vostok die goed opwindt. Normaal lopen ze vaak achter. Maar deze gaat als een dolle. + 10…minuten per uur. Krijg het ding niet onder controle. Wat zou de reden zijn?

1 like

Verkleefde balansveer? Onderhoud dus. Of dichtbij een magnetisch veld gelegen? Bijvoorbeeld een luidspreker of ander elektrisch apparaat. Dan demagnetiseren.
Dat zijn de eerste ideeën die bij me opkomen.

2 likes

Ritalin @BroederBill, je hebt een ADHD Boctok te pakken haha.
Alle gekheid op een stokje, ben het met Jan eens, check de balansveer, probeer daarna te demagnetiseren. Anders even opsturen.

3 likes

12 likes

Al weer vroeg op pad. En met een degelijk horloge natuurlijk! :+1:

Avond wissel

16 likes

Nee, niet bij Assen en vroeg was het ook niet meer :grin:

1 like

Ha ha, had Assen al weggehaald. Even streetvieuw gekeken inmiddels. Al die moderne gebouwen lijken op elkaar. :wink:
Leek me vrij licht voor de avond, maar ja zomertijd he, dus toch. :grin:

Lente!

12 likes

Deze laat ik aan me voorbijgaan.

:joy:

4 likes

Vette Russische kitsch! Verguld voor net geen 50 euro, ik zou het wel weten Bill, echt een koopje :joy:

1 like

Vergeet de poetin handtekening erop niet

2 likes

Wel erg verleidelijk inderdaad. Als er nou nog diamanten uit de Oeral of zo op hadden gezeten had ik wel toegehapt.

1 like

Geen zorgen Folkert, Bill heeft hem al lang besteld.
Hij wilde even hier toetsen :wink:

Sorry @Tabogano, het was de laatste. :grin:

1 like

Ik dacht juist dat Bill ging minderen :grin: Laatst, op 1 april wilde hij nog alles te koop zetten :joy:

2 likes

Let op! Dat was geen grap. Dat was camouflage. :rofl:

3 likes