Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Ja, die horen er eigenlijk wel op

Maar hij staat goed Petra! :grin:

1 like

Vrijdag 26 = 2 X 13 :grimacing:

En ik ben vanochtend al gevallen met de bike. En vlakbij ook nog! Door al de regen was het er onverwacht spekglad van de alg, een bochtje en daar ging m’n voorwiel. Zo de bosjes in. Geen schade, maar wel een flinke schaafwond op m’n knie. Dat was wel even pijnlijk, maar de patiënt maakt het ondertussen goed :+1:

13 likes

Het is weer Boctok dag. :+1:

17 likes

Boctok of Vostok. Het is wel de bedoeling dat je een keuze maakt.

4 likes

Beterschap!

Gelukkig, ik lag zo ooit op de harde straat met een gebroken heup.

2 likes

Mooie rode drol!

2 likes

‘VOCTOK’ :joy:

3 likes

Ik spijbel vandaag.

1 like

Komt goed. Een schaafwond, ontsmet en een pleister :+1:

Ja, ik ook maar schoof door, de bosjes in. Vallen doe ik nooit en dan opeens boem. Ik ving het wel op met mijn voet, maar ik klapte door met mijn knie op de straat. Echt, dat dunne groene laagje op de weg is levensgevaarlijk.

1 like

Boktor
image

5 likes

Je gaat gewoon vreemd met een Timex :joy:

2 likes

Ik doe vandaag mee vanaf de zijlijn, maar wel binnen de regels van het 55e partijcongres, namelijk met een Raketa Day-Date, geïnspireerd door een bekend horlogemerk uit het decadente westen. Met uiteraard een rood bandje. En de datum staat goed!

13 likes

Boctok (Vostok) in de correcte kleur, schoenen gepoetst!
Ben wat later vanochtend. Boodschappen… schoonzus van de trein halen…druk druk druk. :smile:

Beterschap @drex! Zoiets ook al eens mogen ervaren.
Mooi weekend mensen! :+1:

14 likes

:thinking:
Nou ok. :sunglasses:
:grin:

Ik heb 16 maanden lang schoenen gepoetst in het leger, daar doe ik nooit meer aan :grin:

3 likes

Omdat het moet toch?
Bij ons thuis is dat niet anders. Voordeel, je gaat de leger discipline niet missen. :wink:

2 likes

Zeg nooit nooit.
De eerste keer dat ik, na mijn diensttijd, een paar schoenen gepoetst heb was ongeveer een half jaar na mijn pensionering.
Kwestie van te veel tijd en (winter) te weinig te doen

2 likes

Ik wil geen ruzie met oost versus west. Volgende week maar een Mumbai special

1 like

Mocht iemand zin hebben in een OKEAH… kijk eens even in het blauwe deel!

16 likes