Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Ik ben al voorzien. Maar zo eentje mag inderdaad niet ontbreken in de doos van een Poljot horloge liefhebber :sunglasses: :v:

13 likes

Zeker doen mensen!
Buitenkans, pracht exemplaar! :ok_hand:

Mijn ex. :wink:

13 likes

Fijne Boctok vrijdag en veel plezier morgen.
Op kleur………

14 likes

Blijft toch een bijzondere maar mooie kleuren combinatie. Ik kom niet verder dan een oranje FKM AliExpress tropic al draag ik 'm nooit.

1 like

Alvast voor morgen aangekleed.

13 likes

Nog 20min,het kan nog op vrijdag deze Vostok Scuba Dude.
Fijne koningsavond allemaal

11 likes

13 likes

Hij is weer terug!Ik had deze verkocht aan @fredpanarai1, een tijdje geleden al. En ik had er spijt van. Vorige week heb ik gevraagd of ik hem terug kon kopen. En vandaag ging de bel: had hij hem spontaan teruggestuurd! Ik ben er heel blij mee. En ik heb er van geleerd dat ik niets moet verkopen. Gewoon een horlogebox erbij, want er bestaat niet zoiets als teveel horloges.

20 likes

Kijk dat is nu het forum van zijn beste kant!
Sympathieke actie en heel mooi horloge!

5 likes

Zeker weten van niet, en vond het wel leuk om hem stiekem naar je terug te sturen. En zoals je weet, ik VERKOOP niets :wink:. Geven kan soms zoveel leuker zijn en het is je gegund Petra :+1:

11 likes

Als je deze gedachtengang aanhoud dan is einde zoek Petra. Dan heb binnen de kortste keren een bos zonder toezicht op de mooi bomen. :+1:

4 likes

Ach, @BroederBill heeft er nog veel meer en @fredpanarai1 hoor ik ook nooit klagen dat hij teveel horloges heeft. Ik vind het al leuk om ze een paar keer per dag te bekijken. Ze hebben allemaal een geschiedenis.

7 likes

Nee joh, gewoon rustig aan doen zoals ik dat doe. Dan hou je gewoon het overzicht :wink:. Wel boxen op merk maken natuurlijk anders wordt het een oerwoud :grin:

7 likes

Ik heb van ongeveer de helft, …soms…, spijt dat ik ze verkocht heb.

Deze bijvoorbeeld, zou ik weer eens om willen doen.

Van de 2 meest rechtse weer geen spijt.

Maar ja, ben nu zeer tevreden met wat ik heb.
Wil er ook niet te veel hebben en wil ze kunnen onderhouden en dragen.
Voor mij werkt het beste, gewoon niet ‘impuls’ kopen :smile:

11 likes

@fredpanarai1 Je bent een goed mens! en @PetraO blij dat je weer terug bent bij de Vostok club! Genoeg horloge dozen te koop :grin:

5 likes

Ieder zijn eigen horlogereis toch?

2 likes

Wel twee keer per etmaal weer gelijk zetten.:nerd_face:

10 likes

Ze zijn eenvoudig zelf af te regelen.

2 likes

Maar dan moet je wel een timegrapher hebben of een app. Anders ben je dagen bezig, dat had ik eens met een 7S26 uurwerk. Want je kunt dan alleen real time controleren of het voor of juist achter gaat lopen. Ik heb het op +6 gekregen uiteindelijk. Maar ik ga dit nooit meer zo doen haha!

2 likes

Ik regel Vostos af terwijl ze open liggen via de app. Wel in een ruimte met lage luchtvochtigheid zodat er geen condens in komt.

3 likes