Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Nog eens de Okeah vandaag :sunglasses:

En tussendoor deze zien passeren in de Poljot WA groep, wel tof om zien hoe het logo netjes officieel beschreven staat:

15 likes

De 2414 is een 2409 met datum.

1 like

Vakantie metgezel.

16 likes

Zijn dat Zweedse naaldbomen Dirk?
Hier ook prachtig weer! Sniper tijd. :sunglasses:

16 likes

15 likes

Dat het zo precies loopt en zo soepel opwindt snap ik niks van voor een horloge van voor '91. De smering als die er al in zat zou nu dikke stroop moeten zijn. Ik ken de geschiedenis van het horloge niet, maar ik vermoed dat er een op dit gebied kundig persoon naar gekeken heeft. Echt een heel kek horloge! :smiley:

1 like

Als je het zeker wilt weten, en ik denk zeker dat dit fraaie exemplaar zorg verdient, zou je hem kunnen laten checken.
Misschien Dirk of Vouwfietser vriendelijk vragen?
Ik ben ook voorzichtig met dragen van horloges waar ik de staat van onderhoud niet ken.
Of wel ken en weet dat hij zeker 20 jaar geen nieuwe olie heeft gehad. :wink:

2 likes

Ik heb een oude automaat met een PUW, van mijn opa. Als ik dat even opwind dan voel je het geschuur van de veer, haha! Het loopt nog wel, zelfs iets voor, draag ik heel soms. Maar de Komanderskie voelt heel soepel en gezond aan en loopt aan de pols op de seconde. Een check is wel beter maar ook een gedoe. En dan heb ik eigenlijk nog wel een paar klusjes meer :smile:

1 like

Klopt Jan, heerlijk genieten van het mooie weer in de tuin.

1 like

Snap wat je zegt, heb zelf ook een Boctok van ongeveer dezelfde leeftijd. Nooit open geweest en loopt nog als nieuw. Kun je van de hedendaagse Boctoks niet zeggen, die vragen nog wel eens wat aandacht kort na productie. Andere tijden zullen maar zeggen. Maar een blik via de timegrapher kan nooit kwaad. Hoeft het horloge zelfs niet voor open. Dan heb je in ieder geval een bevestiging van je vermoeden.

2 likes

Een goedemorgen met deze zonnige Poljot. :sunny:

19 likes

16 likes

Nu mag ik hem officieel dragen, lang genoeg gewacht op deze dag.

19 likes

Congrats! :+1:

2 likes

Gefeliciteerd met je verjaardag! :partying_face:

1 like

Van harte Rhys!
:birthday:

1 like

Gefeliciteerd Rhys! :leftwards_hand:

Hier nog steeds de Poljot tonneau.

12 likes

Van harte @Rhys