Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Eerlijk gezegd denk ik het niet.
Het is een Invicta die wel zo ongeveer alleen te dragen is op 100% fout feesten, maar waar ik wel heel vrolijk van word
Hier een fotootje.
Excuses voor de topicvervuiling, want, geen Rus.

7 likes

.
Lijkt mij goed, maar moest goed kijken. Lastig te zien. :wink:

Excuus nog niet wakker. Keek naar het verkeerde horloge. Die mesh band is iets te smal inderdaad. :slightly_smiling_face:

2 likes

Is al vergeven. Je was er weer als eerste bij vandaag! :grin:

Had een zonnige foto willen maken, maar helaas. Gelukkig de straten nog droog hier.

Fijne Vostok vrijdag mensen! :+1:

15 likes

Fijne Vostok vrijdag iedereen.

16 likes

Had inderdaad een millimeter breder gemogen, maar omdat deze wat dikker is minder last van de scherpe puntjes van de lugs. Maar daar had jij mij al voor gewaarschuwd.

1 like

De zwarte was zit in de machine, de koffie pruttelt en buiten is het grijs :unamused:
Alle reden voor een licht tegengeluid.

Fijne Vostokvrijdag iedereen.

12 likes

Had je nou niet voor je verjaardag van iemand ‘wie dan ook’ een bandje kunnen vragen wat op je horloge past!
Zooo jammer dit.

3 likes

Vergeten dat het al vrijdag was. Even een middagswitch van de PRX naar deze…

13 likes

Dat is een algemeen probleem van shark mesh, de schakeltjes die lang je lugs schuren.

1 like

Het is wel een dikke vette gouden klatser!

1 like

Zit op dit moment buiten de deur te lunchen met mijn dame.
Ik heb hem niet om durven doen.

Overigens, ik heb mijn horloges altijd als vrouwelijk gezien en dientengevolge “haar” genoemd, maar deze noem ik heel overtuigd “hem”

1 like

Niet alleen de lugs, de algemene afwerking van sommige Vostoks is wat ruw. Mijn “Panerai” sloopt de leren band maar ach…
Mijn GMT met dezelfde 170 kast doet dat niet.

7 likes

Ik zou hier een dunnere band en eventueel ook nog gebogen springbars gebruiken

1 like

Net af eigenlijk houd ik niet van chronografen, maar misschien houd ik deze toch maar.

14 likes

Had jij me al eens verteld. :wink:
Zijn wat gevoelige uurwerkjes om de chronograaf goed afgesteld te krijgen. @slls, Hans weet er ook alles van.
Maar prima gelukt Andre! :+1:

1 like

Ik ook niet, ze zijn ook helemaal niet handig, maar deze is wel mooi geworden en sowieso apart.

Ik ben een groot liefhebber er van. Vind veel exemplaren mooi om te zien.

Ik doe er niks nuttigs mee, maar ben dol op de techniek en het mechanisme ervan.

Zo lang ik er maar niet aan hoef te sleutelen, of op moet sturen naar iemand die er verstand van heeft.
:grin:

14 likes

15 likes

Ik las net ergens dat van alle Russen de ultradunne Poljot het meest wordt nagemaakt. Je kunt het aan de indices op de wijzerplaat zien, en sowieso omdat ze er te nieuw uitzien, en de onderdelen, die kopen ze hier: https://75sec.com/

Als je die site een beetje doorkijkt weet je ook meteen waar je op moet letten bij de aanschaf van een “NOS” Russisch horloge. En volgtip: @notarolex op insta.

Deze weer is uit de doos gehaald!

14 likes