Mooie. Ziet er goed uit.
Mooi die brons bezel in combinatie met leren NATO.
Ook deze vandaag maar even op een NATO gezet. Kleurde wel aardig met de fraaie wijzerplaat. Handwindertje voor weinig op de Utrechtse vrijmarkt kunnen scoren. Lage backcase dus zit heerlijk comfortabel.
Mooie orginele bezel ook, met de lume pip!
Mooi contrast inderdaad, de messing kleurige bezel met de rvs kast!
Ja he, de kast heb ik gebrushed en de zijkanten glimmen nog! Die bezel heb ik van iemand gekregen van hier (weet niet meer wie)
Hier nog steeds de 24 uurs. Prima automaat. Paar uur per dag om de pols en toch al een week op tijd doorlopen.
Mouw zit wat slordig na middag op terras.
Ik denk dat ik het alweer weet! Nogmaals bedankt
Moest mijn pb historie doorlezen. Nee volgens mij heb jij een chrome bezel, (maar zelfde model,) van mij gehad.
Had zelf ook een messing bezel gemaakt en met horloge verkocht. Maar aan weer iemand anders.
Dat was deze.
Iedereen een geweldige Vostok vrijdag, ik doe vandaag niet mee. Heb hem niet bij me.
Elektronika, my nemesis de donor die ik uit Oekraïene heb laten komen werkt ook maar half dus intussen al twee brokken-exemplaren. Die gaan maar de doos in tot ik toevallig eentje tegenkom ergens.
De mijne is een nieuw exemplaar, voorlopig werkt ie goed.
Poging…nr ?
Dit horloge kwam bij mij terecht na de actie van een paar jaar geleden waarbij de horloges heen en weer reisden. Op gegeven moment zou hij opgehaald worden en uiteindelijk na herhaalde oproepen van mij, van wie hij nu uiteindelijk was en waar hij heen moest kreeg ik geen reactie. Met alle liefde stuur ik hem door.
Want mooi is hij.
Als de datum maar goed staat Folkert!
Leuke bezel ook Bill!