Je ken het toch door de 12 draaien en terug door de 8 en weer door 12 een weer terug tot dat ze op de juiste data is, ik ga het klokje niet rond draaien een aantal keren .
Klopt Richard, maar dan nog is van 13 naar 27 een aardig stukje heen en weer draaien
In Zaandam ,maar hij werd daar onbeleefd ontvangen ,toe heeft hij zijn studie in een volgende plaats in noord Holland gevolgd
je duim wordt lam
Die zit volgens mijn op een iets ouder serie .de bolle kroon
ook constructiebankwerker geworden ,ik snap het maar kijk uit met die messen die snijden alles door als ze om klappen spieren pezen enz
Heb ze al lang weggegooid Richard. Zijn inderdaad griezelig scherp. Dat klusje was jaren geleden, maar heb nog steeds lol aan de foto’s en het succes toen. Er kwam geen krasje op horloge en bezel. Ondanks dat het er wat ruig uit ziet.
Amphibia Cassa 1190 tonneau | Vostok Amphibia CCCP met bolle kroon en platte kroon .het is wel in IT maar je ken het vertalen naar NL
ik zit nog eens even te kijken dit is een 119 kast cccp ,de bezel is vervangen en de wijzerplaat , mijn mening ik ken het fout hebben,
119
Ja je hebt gelijk Richard, hier mijn oude 119 met blauwe en groene plaat.
De kast van die van Petra lijkt ook een 119 met een iets andere plaat, bezel en kroon.
Goed gezien!
Die dragen ook (veel) prettiger dan de grotere en dikkere 090. Ik heb beide modellen gehad.
090
Het “dik blok metaal” effect wordt nog versterkt doordat het een hoogglans gepolijste uitvoering was. Kon er niet aan wennen, ondanks dat hij wel apart was.
de wostok is een export model, maar die 090 is eigenlijk is
eigenlijk te zwaar ik heb er ook 2
ik heb de mate uitvoering 090 ,ik ken niet tegen glimmend en Esther ook totaal niet.
Jan bezit je die groene nog met de paddel wijzers
Nee beide de 119s en de 090 verkocht Richard. De 119s liepen niet fijn meer en moeilijk te servicen. En de 090 zat niet goed om de pols. Kan geen kwaad af en toen wat te ruimen.
Idd waar ik moet ruimen maar eerst even buiten werkzaamheden , vandaag niet regende als en gek deze heb ik ook gelijk mat gemaakt het wordt nooit gedragen
die 090 is mijn eigenlijk ook te groot voor de maat pols
Voor de Vostok liefhebbers, een heel interessante website!
De 119 “duikt op” verderop in het artikel. Zowel de 300m als de 200m versie.
Die eerste is echt een collectors item!