We snappen elkaar. Tis een volhardend volk
Ik worstel hier zelf ook een beetje met de grenzen van het aanvaardbare. Het gaat hier om een herdenking van de overwinning in WW 2. Waar op zich niets mis mee is. Vele andere landen doen dit ook, op allerlei manieren zoals, munten, medailles, etc.
Natuurlijk heeft het Russisch regime dingen gedaan (en doet het dat nog steeds) waar ik me niet mee wil vereenzelvigen.
Mijn Russische horloges heb ik al meer dan 10 jaar. En eerlijk, ik heb ze de laatste jaren net gedragen. Net om niet met Rusland geassocieerd te worden. In mijn hoofd heb ik dat nu wat afgesloten.
Maar nu wordt het wel allemaal heel serieus… het is vrijdag.
Om niet teveel off topic te gaan. Ook mij stoort het esthetische van het embleem en de jaartallen. Zonder deze kenmerken zou het inderdaad een heel mooi horloge zijn.
Ik kan nog niet bewerken, maar bedoelde dus …‘de laatste jaren niet gedragen’
Geslaagde combinatie!
Fijne Vostok vrijdag iedereen! Even geleden dat ik hier nog geweest ben, maar daarom niet minder aan de pols
Blijft een heel mooie! Bandje ook…
Gezellig dat je er weer bent, (zeggen wij Hollanders)
Komandirskie chronograaf, nooit eerder gezien.
Inderdaad en dan zou het ook nog een Sovjet zijn. Interessant
Voornamelijk gemaakt voor de Italiaanse markt. Ik heb er 3: blauw (U-Boat), goud (Tank) en deze (Para). Er zit een 3133 in.
Vanavond laat thuis en had een beetje keuzestress. Maar uiteindelijk is het toch maar de radioroom geworden.
Fijne Boctok vijdag allemaal.
Vanavond laat thuis en had een beetje keuzestress. Maar uiteindelijk is het toch maar de radioroom geworden.
Fijne Boctok vijdag allemaal.