Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Ik niet want ik heb maar 3 Vostoks :grin: en de “Panerai” is veruit favoriet!

1 like

Gemerkt! :grin:

1 like

Weer een fijne Vostok vrijdag gewenst allemaal.

11 likes

Fijne Vostok vrijdag :slightly_smiling_face::watch:

12 likes

Dit herdenkingshorloge weer even om gehad, maar toch besloten om het niet te dragen. Ik heb het nog nooit echt gedragen eigenlijk. Terwijl ik de kleurencombinatie en de sunburst op de wijzerplaat echt geweldig vind. Maar het past gewoon niet bij me.

En ok. k had sowieso geen zin om de datum juist te zetten

12 likes

Goedemorgen. Ik kon hem toch nog niet wisselen. Met die fraaie bezel. Loopt keurig 6 sec per dag voor. Nog maar een weekje denk ik.
Mooie Vostok Vrijdag iedereen! :grin:

12 likes

Goedemorgen!
Shirt maar met bandje gematched…

13 likes

Mijn vrouw zou trots op je zijn! Ik scoor vaak wat minder goed op dat gebied. "Wat heb je nou weer aan! " :thinking:

2 likes

Wij zijn technici Jan! Maar in de loop van de jaren ben ik me ook wel wat netter gaan kleden. Nog steeds casual wel. In een pak loop ik alleen op trouwerijen en begrafenissen.

1 like

Het is ook een fraai horloge! En je hoeft pas op 1 september de datum te verzetten :wink:

1 like

:hushed:

Ideaal!! Bedankt voor de tip Folkert! :sweat_smile:

1 like

Een herdenkings horloge voor een regime dat miljoenen eigen burgers heeft vermoord is ook wel een beetje… ik vind het leuk een aantal Russische horloges in de verzameling te hebben en af te wisselen met Zwitsers maar met zulke plakkaten op de wijzerplaat gaat mij persoonlijk te ver…

Als je het embleem en de jaartallen weg denkt is het ineens een heel mooi horloge!

1 like

Kozakken strijders uit Oekraïne

11 likes

Met die zwaarden en pistolen wel een kampioen onafleesbaarheid om de pols Bill.

3 likes

Het is net of alle wijzers eraf zijn gevallen :joy:
Wel een mooi model!

1 like

Ik dacht even dat de tekst door was gestreept. Maar dat is de seconden wijzer. :grin:
Uniek horloge Bill!
Zaporizja zou er staan? Stad in Oekraïne. Best mogelijk.

2 likes

Môgge .
Het lukt mij ook echt nooit om een knappe foto te maken.
We doen het er maar mee :grin:

10 likes

Licht valt er mooi op! Iets van opzij.
Wat ik daarna altijd doe is inkaderen. Foto stuk kleiner maken, om het onderwerp heen. Weinig moeite en helpt enorm. Haalt het horloge mooi naar voren.

1 like

Klopt, uit die streek kwamen deze strijders

1 like

En dat zullen ze merken ook!

1 like