Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Ik heb hem open gehad. Een nieuwe pakking zou wel goed zijn, want die oude is verdroogd. Er zit alleen niet echt een standaard Oring in. Douchen zou ik er niet mee doen, al kan hey ws heen kwaad.

2 likes

Je weet Ed, ik ben niet gemiddeld he :wink:. Ik zwem gemiddeld 1 x per 10 jaar en al zeker niet in die smerige zee. Maar onder de douche moet ik gewoon een horloge om, voel mij anders wel heel erg naakt :grin: Maar douche wel minimaal 4x p.w en dat vind ik al heel knap van mij, heb een hekel aan water :crazy_face:

2 likes

Precies wat ik bedoel Ferry.
Ik begrijp niet waar @LVA die koppeling nou vandaan haalt

2 likes

Ik denk dat hij gewoon bedoelt te zeggen, als je in de zee zwemt ga je daarna met je horloge gewoon onder de douche. Dus meer algemeen bedoelt :+1:

Ja als ik in zee gezwommen heb gaat ie mee onder de douche, soms zit de bezel namelijk vast door het opgedroogde zout.

2 likes

Heerlijk! Vooral als er een lekkere branding is!

2 likes

Zie je wel, je kunt het wel Fred! Ga zo door!
:camera_flash: :camera:

1 like

Verslavend inderdaad. Ik wordt er altijd blij van. :wink:

Zon, zee, zand, Vostok.

Ik wel :sunglasses:
:wink:

8 likes

Haha, ik noem hetzelf een lucky shot. Heel soms heb ik mazzel :wink:

1 like

12 likes

10 likes

Poljot alarmwekkertjes :heart:

2 likes

Oude foto helaas! Ben een groot liefhebber van zee. Maar niet van massa toerisme, en dat is nog weleens lastig te combineren.
En na afloop? Zelf onder de douche.
Vostok onder de kraan, hoe moeilijk kan het zijn. :roll_eyes:

:grin:

9 likes

Ik hoorde van @sq100 dat het een samengesteld horloge is ander plaat zit erin, niets mis mee :wink:. Draag mijn horloges meestal toch maar 1 dag, ga er niet mee douchen of zwemmen en doe er verder niets aan, je weet toch Petra moet je niet aan een sloper overlaten :wink:

1 like

Dat hoorde ik toen ik hem hier showde. Ws is er op die kast een nieuwe wijzerplaat gezet, en nieuwe wijzers. Ik begreep dat dat vaak gedaan werd en nu miss hien nog steeds.

1 like

Klopt, andere wijzerplaat maar wijzers zijn nog origineel :wink:

Het is goedkoopste manier om een oud horloge voor de hoogst mogelijke prijs te verkopen. Nieuwe wijzerplaat en wijzers erin.
In het slechtste geval aftermarket wijzers met replica wijzerplaat, in het gunstigste geval originele nieuwe wijzerplaat met originele nieuwe wijzers.

Aangezien voor de 119 geen nieuwe wijzerpaten bestaan vallen ze waarschijnlijk terug op de replica.

2 likes

Haha, nou ja dan in mijn geval het slechtste geval :wink:. Maar ja moet nog een hoop leren over Russische horloges :grin:.
Had je die al gezien die ik van Bill heb gekregen, leuke Raketa met hamer en sikkel wijzers :smiley: Ben Bill nog steeds heel dankbaar.

8 likes

Nou ja, het mag de pret niet drukken. Het horloge ziet er goed uit.

1 like

Vind ik ook Petra, o ja je mag die Generalskie opsturen hoor, kan ik er een NA van maken :smiley:
Ik vind die kast best wel leuk op de foto die je stuurde :wink:

1 like