Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Was meer ter informatie voor iedereen hier. Mijn Vostok grail is nog steeds niet leverbaar.

3 likes

Ja, mooie uitvoering.

13 likes

Oh jij hebt 'm! :slightly_smiling_face::yum: Dat is echt de mooiste Vostok GMT wat mij betreft.

1 like

Ja, ik heb een beetje een gmt fetish, zal ze straks eens langs elkaar leggen.

9 likes

Inderdaad door alle sancties lastig te bepalen wat de juiste keuze is, zowel voor betalen als versturen. Vriend van mij in Tomsk wilde ik onlangs wat geld overmaken. Tot op heden geen succes. Banken doen niets met Rusland. Probeer het nu via Western Union, zo deden we het in de Sovjet tijd. Enige wat toen werkte. Heb nog geen antwoord gekregen op mijn e-mails.

2 likes

Ik had er 2, maar ik heb er een verkocht en de ander gemod of zoiets…

15 likes

Nice - deze ergens te krijgen?

Paypal werkt toch wel?

Deurtje open

15 likes

Niet om roomser dan de paus te zijn of zo, maar als iemand op het forum ergens een vraag neerlegt of het soms mogelijk is om wat minder btw te betalen of zo bij een horloge uit het buitenland buitelen de reacties over elkaar heen van, dat hoor je gewoon te betalen tot nog net niet, de vraagsteller is de grootste crimineel die hier ooit rondgelopen heeft.
Is het, in dat kader bezien, wel zo sjiek om elkaar hier tips te gaan zitten geven hoe de sancties tegen Rusland omzeild kunnen worden ?

1 like

Je hebt gelijk.

1 like

Nee alle PayPal verkeer naar Rusland ligt stil. Stond ook in de email van komandirskie dot com die ik vanochtend kreeg.

1 like

9 likes

Had zin in een net horloge…

Even wat anders, ik zal wat russen richting het blauwe gedeelte moeten schuiven. Mijn auto is min of meer geploft. En zal vervangen moeten worden. Jullie kennen mijn collectie een beetje. Dus heb je wat voorbij zien komen de laatste jaren, stuur dan een pb voordat ik naar het blauwe ga.

10 likes

Grappig, de laatste van Bill en die vostok van Geertm hebben een vergelijkbaar ribbel randje rond de plaat. Typisch Russische stijl denk ik.
Hoewel, mijn ouders kregen vroeger een cadeautje van Poolse mensen die bij hen konden logeren. En dan zag je dat ook rond een schilderij lijstje.

Koppakking er uit geblazen? :thinking:

Yes. En de boel is te heet geworden. Economisch niet de moeite waard te repareren

Western union lukte pas ook niet. Veel russen hebben familie in Oekraïne. Ik maak nu steeds over naar fam van de verkoper daar. Mijn verkoper is er blij mee. Hij kon zijn broer niet ondersteunen omdat hij ook geen geld daarheen kon sturen.

3 likes

Ook eens gehad, komt altijd op een verkeerd moment.