Nostalgie inmiddels.
Net nog wat besteld op Meranom. Gewoon betaald met PayPal.
In het verleden altijd prima geholpen daar.
Wat is er aangeschaft?
Doh. Klote man.
Nu, zolang je geen busje nodig hebt waar al je kinderen en kleinkinderen in passen…
Ben bang @BroederBill dat je voor een nieuwe auto toch eerder een Rolex moet verkopen
Wel ontzettend balen als je koppakking eruit ligt …
Goeie tweedehandse moeten niet pokke duur zijn, gelukkig
Kleine 100 vostokjes moet goed kunnen.
De vorige ford c max. 4 jaar mee gereden. Aanschaf was 2100euro. Gelukkig week ik zelf aardig in te schatten wat nog goed/veilig is
Daar twijfelen we geen moment aan. Je hebt meer dan genoeg levenservaring.
We maken natuurlijk graag af en toe een grapje maar bedenk dat we enorm veel respect voor je hebben Bill als we kijken wat jij allemaal voor je familie en op je werk voor anderen over hebt.
Nee joh dat weet ik toch. Ben niet zo gevoelig wel soft
zitten mooie exemplaren bij! zelfs een Vostok grail voor mij
(meest rechtse)
Ik hoop niet dat je, echt serieus, van verkoop van horloges afhankelijk bent voor onverwachte uitgaven Bill.
Anders nog eens een goed keukentafel gesprek thuis.
Je komt er vast wel uit, je loopt ook al een tijdje op deze bol rond toch?
Tja soms heb je van die maanden. Meestal gaan dingen per 3 stuk. Gestegen vaste lasten en 5 kids maakt het een uitdaging. Ach horloges komen en gaan. Even kijken of ik nu een iets jongere auto kan kopen. Als ik daarvoor iets moet verkopen is het geen ramp.
Kijk jij maar uit.
ja, hier is het nu ook echt wel gedaan.
Gelukkig heb jij Russische horloges als hobby, dat kan gewoon doorgaan.

Even kijken of ik nu een iets jongere auto kan kopen.
Als ik het zo hoor en zie moet jij een Lada. Een handopwinder met een 2409 erin. Kan lang zonder service, betrouwbaar. De Lada Komandirskie met plaatje van een tank op de wijzerplaat van de kilometerteller!