Gedaan. Mijn eerste auto was een lada 1200s met de ronde koplampen. Verlichting onder de motorkap en de mogelijkheid de auto te starten met een zwengel
Dank je wel Bill. Weer wat wijzer. Gaan we weer verder zoeken naar alternatieven. Wel of geen sancties, vrienden en/of familie help je door de ellende heen.
Wel balen van je auto. Komt altijd op een onhandig moment. Hopelijk lukt het om iets te vinden wat niet te veel horloges kost.
Die bestaan echt, in de Betuwe waar ik vandaan kom, hebben ze dijk-koeien. Die begrazen de talud’s van de Rijn- en Waaldijk. (dat zeiden wij boere kinderen tegen de stadsneefjes.)
Aaaah, Fototopic. Ik steek het maar op de kleine en het bijhorende slaaptekort, ik had dat stemtopic compleet over het hoofd gezien. Ja, ik heb wel een voorsprong blijkbaar.
Zojuist even NA gemaakt van deze Raketa, niet voor mijzelf gekocht maar voor mijn ega. Ik een Rus, zij nu ook een Rus. Klein maatje 34,5mm dus ongeschikt voor mij. Wel leuk hoe je de datum kan verstellen, goed bedacht. Dit is een export model volgens mij uit de jaren 70 maar pin mij er niet op vast. Gooi gewoon alle foto’s (gemaakt door mijn ega) erop, vooral die foto van het glas vind ik mooi.