Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Is besteld, maar aanmelden op het forum, zover krijg ik haar niet. Speelt haar eigen spelletjes :wink:

4 likes

Cross post, maar een CCCP dus… De eerste keer dat ik deze echt draag. Ligt al meer dan 10 jaar mooi te wezen in mijn horlogedoos. De mooiste groene sunburst die ik al ooit gezien heb.

17 likes

Pareltje! :ok_hand:

1 like

Mooie combinatie Hans!

1 like

Wat een bijzonder horloge! Heel mooi…

1 like

Ik zat te piekeren Jan @Omega_73, er is morgen iets maar ik weet even niet meer wat :thinking::wink::stuck_out_tongue_winking_eye::grin:

1 like

Pieker… pieker…:thinking:

Het is dan toch niet de 13e?? :hushed:

1 like

Ik kreeg vanavond een soort drang om dit horloge om te doen maar waarom? :thinking:

9 likes

O wacht! :grin:

Het is…

…Vrijdag!! :+1::+1:

6 likes

In het donker, dat meen je niet! Zo ga je niet met je pols kindjes om he, of lag die te shinnen in een horlogebox. Dan heb ik niets gezegd :wink:

2 likes

Het is een Raketa perpetual calendar, met jaartallen van 1980-2000. Dus in de huidige tijd altijd even kijken welk jaartal matcht.

Ik heb toen een hele tijd gezocht naar een kleuren combinatie die ik leuk vond. Toen ik deze NOS vond was het instant liefde. Maar ik durfde hem gewoon nooit dragen… Tot nu

2 likes

In een horlogebox inderdaad. Zodat ik hem kon zien door het raampje. Het is in de verste verte niet mijn duurste horloge, maar toch het horloge waar ik het meest zorg voor draag. Maar misschien ook teveel. De combinatie van Goudtinten met de groen sunburst vraagt gewoon om zonlicht.

1 like

Het is toch echt wel een hele mooie, en ach het is 2023, weet je dat ook voor de rest van het jaar :wink:. En over geld heb ik het helemaal niet, alleen over mooie horloges :+1:

1 like

Ga je morgen de hele dag een Vostok dragen @fredpanarai1? :grin:

1 like

Ze vervelen nooit eigelijk. :thinking:

8 likes

Nu vraag je wel heel veel van mij, had deze al vanavond om maar niet geplaatst. Maar wat een verschil met een Vostok qua gewicht, weegt geen drol :smiley:. Maar morgen toch weer een wissel MOET :wink: al mijn polskindjes komen aan de beurt. Maar de wissel zal pas in de middag zijn, als die het volhoudt bij zijn nieuwe baas natuurlijk :wink: Maar vooruit, snel even foto gemaakt voor mijn vriend :+1:

9 likes

Blijft een heel aardig ding!
Een advies Fred, bandje iets ruimer. Beter voor de bloedsomloop. :wink:

2 likes

Nee joh, zit best wel lekker en kan hem nog gewoon verschuiven :wink:. Maar voel geen horloge om de pols, morgen misschien die Deep Blue van 3 ons om de pols :laughing:

2 likes

Of zo’n Gaz 14. Die voelde je wel.
Maar ja, verkocht, want hij was me ook te groot. En dat draagt ook niet fijn. :grin:

2 likes

Ach ik heb keuze zat als ik echt wat wil voelen om de pols, een Pammetje weegt ook wel wat of een volstalen G-shock :grin:

2 likes