Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Hij is gelukkig bij iemand terecht gekomen die er meer lol van zal hebben binnen HF

1 like

Ik vond hem wel leuk. Mooi van lelijkheid! :grin:

1 like

Prachtig verhaal, en een prachtig horloge!

Tsjechië is een bijzonder (positief) vreemd land, ik zat voor het werk afgelopen april op het platteland, en daar liep op de lokale markt een oudere heer voorzien van AK-47 en een oud Sovjet uniform rustig te paraderen…

Er zijn in het land tig kleine 2e hands horloge zaken, helaas geen tijd voor gehad maar ik gok het verkennen waard!

3 likes

20 likes

Big 0

13 likes

9 likes

Poljot 3133 Chrono vandaag. (Datum zie ik toch niet zonder leesbril)

15 likes

Ter info: Had twee bezels besteld bij Meranom, betaald via PayPal en die lagen na een paar weken gewoon in de brievenbus. Hoefde niet eens invoerrechten te betalen. Op de track & trace was te zien dat ze via Turkije zijn vervoerd, is kennelijk de enige route die nog open is voor dit soort post.

2 likes

Ben alweer klaar voor morgen met mijn favoriete aanschaf van 2023. En ik heb al weekend :beers:

16 likes

Ja die ga ik vanavond ook alvast klaar leggen voor morgen…

2 likes

Goeie keuze :+1:

1 like

Ik ga vanavond eens al mijn Vostoks bekijken en dan een keuze maken. :wink:

Deze al weer weken om de pols. Ook om te testen. Datum wisselt al weer goed en loopt ook heel mooi op tijd.

:beers:

13 likes

Ik geniet ook nog steeds van de mijne,

14 likes

Gisteren deze.

En vandaag deze.

Blijft toch wennen met aflezen

15 likes

Schitterend :heart_eyes:

Tja. Heb nog een factuur van 1 jaar geleden uit moskou met factuur in roebels. Als ik die nu in roebels uitbetaal dan wordt de man vast verdrietig

1 like

Vanmiddag binnengekregen. Dus het wordt een Slava-vrijdag. Sorry.
Maar hoe dan ook een goed weekeinde!

17 likes

Fijne Vostok vrijdag gewenst allemaal.
Zelfs de datum staat goed, in ieder geval tot 12.00 uur.

15 likes

Fijne Vostok vrijdag! :sunny:

15 likes

:grin:

1 like