Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Yay

2 likes

Vooral die bandjes! :ok_hand:
De rest is ook prima gelukt, maar stoorde mij persoonlijk niet zo. Hoort (voor mij) een beetje bij een basic Rus.

1 like

Voor mij was het inderdaad ook vooral het bandje, dat ziet er standaard wat goedkoop uit. En dan de grote bezel, die al vlekken kreeg door er naar te kijken.

Als tussenstap had ik eerst het bandje gedaan en dan geprobeerd op de nog gepolijste kast. Vergeten een foto van te nemen :roll_eyes: Maar met een geborsteld bandje is het toch mooier om de kast ook geborsteld te hebben.

Plus, ik heb nog steeds de WUS limited Amphibia als ik eens wil shinen. :sunglasses:

1 like

Ja het leuke is vooral het er mee knutselen, uitproberen en combineren. :+1:

1 like

Tussen al dat sportieve spul hier een bijdrage van mij. Hacking Kirova 2634 uurwerk is gedateerd 2/57 (2e kwartaal 1957).

.
Sportivnie, dus. Vrijwel (of geheel) identiek aan Gagarin’s Sturmanskie, blijkbaar.

19 likes

https://www.netgrafik.ch/russian_space_watches.htm

Leuk stukje hierover.

3 likes

En bijzonder informatief. Dank voor het delen.

1 like

Mijn NA is er,

15 likes

Telkens als deze weer eens uit de mottenballen komt ben ik weer blij verbaast over de prachtige kleur plaat.

13 likes

Leuk. Is dit gezichtsbedrog of is dit geen staal?

1 like

Volgens mij gewoon staal

1 like

Mooie plaat inderdaad. Veel variatie in kleur.

1 like

Ziet er goed uit :+1:t2:

1 like

Mooi man! Veel plezier ermee!

1 like

Prachtig horloge!

2 likes

Hee Bert, lang geleden! :grin:
Die Poljot was een ex van jou toch? :thinking:

1 like

Je klopt Jan , leuk !

1 like

Nog één werkdag en dan een lekker vrij weekeinde. In de tussentijd is geel en groen niet lelijk. Toch?

Iedereen alvast een fijn weekeinde!

15 likes

Zeker niet. Volgens mijn vrouw, die schildert, heb je blauwgroen en meer geelgroen.
Past zeer fraai samen!

18 likes