Welkom hier! Deze 2 hobby 's zijn met horloges prima te combineren.
Leuke bijzondere Poljot. Daar zijn de Russen sterk in. Historische thema’s en beperkte oplages.
Vanaf ca 1990 dus al aan het verzamelen. Benieuwd naar de andere horloges.
Meer foto’s gaan zeker volgen. Heb vooral de oudere horloges met de oa cccp opdruk. Zal zsm meer foto’s gaan maken.
Fijne dag verder👍
Welkom! Toffe collectie!
Fijne Vostok vrijdag met een Poljot
Oh ja, ik ga deze van de hand doen. Ik heb besloten het alleen bij de oude russen te houden. Mocht er een geïnteresseerde zijn…voordat ik deze in het blauw zet.
Hoe oud of jong is deze dan?
Jaren 80 of een re iseu?
2003 uit mijn hoofd Jan, is een reissue idd. Zoals je weet heb ik ook oudere soviet exemplaren. Die hebben net dat beetje meer
Wel een fraai exemplaar Friso!
Maar ja , ook ik heb zo’n re iseu gehad en weer verkocht.
Maar die raak je prima kwijt!
Ik ben zelf ook meer van de wat oudere maar vind deze wel heel mooi en er zijn er niet heel veel van dus voor de liefhebbers een mooie kans.
Klopt Jan, heb ze inderdaad zelf gemaakt. Voor iedereen te doen hoor. Diameter is metrisch en dit messing kun je gewoon in de modelbouw winkel kopen. Vervolgens is het lekker enthousiast met een klein vijltje aan de slag.
Handig Dirk! Ja die staven messing ken ik. Voordeel is dan ook dat je ze perfect passend voor jouw horloge kunt maken.
Deze brave SE nu 15 dagen om de pols. Bij aflevering liep hij fantastisch nauwkeurig. Maar datum wisselde niet. Na garantie was dat ok, maar iets minder nauwkeurig helaas. Te snel.
Inmiddels loopt hij ca 15 seconden voor na 15 dagen. Dus gemiddeld 1 sec per dag.
Hij moest misschien toch inlopen. Ben er blij mee.
Een heel mooi horloge