Heel goede keuze en zeker geen verkeerde prijs.
Had ik het ook voor gedaan.
Veel plezier ermee. Dit ongelukje gaat je vaker overkomen.
Klopt, is, imo ook omdat bij de meeste Vostoks de kast tussen de lugs niet rond doorloopt maar recht is.
Dan is een endlink natuurlijk ook niet zo hard nodig.
Inderdaad, mooier dan zo’n ruimte ertussen. Met leren banden lost zich dat meestal vanzelf op door de grotere dikte.
Maar “mooi” is ook een persoonlijke smaak natuurlijk.
Helemaal waar.
Persoonlijk vind ik de gap bij een rond doorlopende kast eigenlijk nooit mooi, maar bij een Vostok kast vind ik het wel wat hebben.
Back to the basics. Laat die onderdelen maar zien! Zoiets?
Zit ook wat in.
Heb wel van alles al aan die 420 kast gehangen.
Mooie banden. Ik ben al blij als ik niet bij elke aankoop meteen een nieuwe dure band hoef te kopen om mijn bijna 22 cm te omspannen…
Want die Nato’s gaan op een bepaald moment ook wel vervelen.
Maar morgen draag ik deze. Voor één dag op waarschijnlijk een originele band, maar dan wel op het laatste gaatje en om de 15 minuten met de armen in de lucht.
Fijne Raketa vrijdag.
Heel goede keuze en zeker geen verkeerde prijs.
Bedankt voor de bevestiging. Ik had wel al het idee dat het een goede prijs was, maar wist het niet zeker. Verder vond ik het sowieso wel een gaaf horloge dus dat maakt het voor mij het sowieso wel waard.
Dit ongelukje gaat je vaker overkomen.
Ja ik verwacht dat die ongelukjes zeker wel vaker gaan gebeuren, maar ik moet mezelf wel een beetje behoeden, want de kosten voor gereedschap die gaan er wel in hakken geloof ik .
Goede morgen mensen.
Voor de verandering eens een ex vostok. Anders weer een foto van de SE die ik al weken draag.
Mooie Vostok Vrijdag iedereen!
Fijne Vostok vrijdag voor iedereen! Vandaag pas ik want ik ben op vakantie in Polen en heb maar 1 horloge meegenomen. Bovendien is het sentiment hier nogal anti Russisch.
Fijne vakantie Folkert!
Dankjewel! Ook nog de stad in geweest (Kraków) speurend naar zegarki maar niet echt iets bijzonders gezien. Gewoon het zelfde aanbod als overal, Zwitsers en Japans.
Mooie vakantie toegewenst, geniet er van.
Dankjewel! We hebben algemeen beter weer dan in Nederland. Weinig regen…
Dit zijn wel de best aansluitende bandjes van Vostok denk ik. Maar perfect is het toch ook niet. Van bovenaanzicht is de lijn recht en lijkt het mooi aan te sluiten…
… maar als je vanuit een hoek kijkt heb je dan weer dit:
Geniet van je vakantie. Heb je de Gshock ook mee?
Congratulations on behalf of your wedding day. Have a nice weekend.
Klopt. Deze is gewoon goed. Maar bij stalen bandjes (uitgezonderd mesh) vind ik het persoonlijk mooier als het bandje wel strak aansluit op de kast.